Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Afdwalen op het forum

Gestart door Stev, september 11, 2007, 02:34:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Ik heb echt medelijden met mensen die hier op het forum iets serieus over aseksualiteit komen lezen en dan zijn ze zo ver en het onderwerp gaat opeens over iets heel anders!
Ze moeten waarschijnlijk eindeloos veel scrollen langs pagina's vol met andere "onzin" of ze denken: há daar is op een interessant topic gereageerd, maar het blijkt weer gechat te zijn.

:wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

Ik heb de optie : 'het loopt een beetje uit de hand gekozen' Ik hou enorm van humor, maar idd sommige topics lopen zichzelf voorbij :) Ik splits wel regelmatig, maar kan dit niet constant doen.

Ik zou voorstellen om dit soort dingen in 'onzin' of in de 'fly by room' te posten...Eventueel met een referentie naar het oorspronkelijke bericht...(zeer officieel  ;D)

Sismo

Ik kan niet kiezen! Aan de ene kant vind ik het idd erg sneu voor nieuwkomers, aan de andere kant word ik enorm vrolijk van die ongein! Mag ik nog even denken?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Je hoeft niet te kiezen! Twee, drie of meer vakjes aanvinken mag ook (heb ik speciaal voor de mensen als jij geregeld  :D  )

Citaat van: myra op september 11, 2007, 03:11:04 PM
Ik zou voorstellen om dit soort dingen in 'onzin' of in de 'fly by room' te posten...Eventueel met een referentie naar het oorspronkelijke bericht...(zeer officieel ;D)

Je bedoelt, Myra, als we tijd genoeg hebben om al die ongein (klinkt inderdaad wat positiever dan onzin  ;)  ) te schrijven, dan hebben we ook tijd genoeg om naar een andere topic uit te wijken?  :pinguin:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

En wie trekt de grens van serieus en onzin?
Ik kan ook niet kiezen. :(

Littleone

#5
Ik geef eerlijk toe dat ik door al dat chatten de topics veel lastiger te volgen vind. :-[ :-[
De topics gaan, doordat ze allemaal verzanden in hetzelfde soort chat, ook allemaal elkaar lijken, wat het zoeken naar bijvoorbeeld die bepaalde waardevolle post die ik nogmaals wilde lezen, ook lastig maakt. Soms vind ik het ook jammer, dan denk ik dat er een bepaalde interessante discussie weer is opgepakt maar dan is het slow chat.

Ik hou absoluut van een geintje er tussendoor ;), het hoeft/kan niet alleen maar serieus zijn. Zeker bij relatief 'zware' onderwerpen als aseksualiteit en alles daaromheen kan af en toe "effe dollen" soms heel fijn zijn. Maar ik zou het wel veel overzichtelijker vinden als er niet in alle topics zoveel chat staat. :-[


ps, ik wist niet dat je meer opties kon kiezen. Heb voor nr.2 gestemd en zou nr. 3 en 6 erbij kiezen :)

Ere

Tis verveling mensen,allemaal verveling.

myra

Citaat van: Stev op september 11, 2007, 06:49:04 PM


Je bedoelt, Myra, als we tijd genoeg hebben om al die ongein (klinkt inderdaad wat positiever dan onzin  ;)  ) te schrijven, dan hebben we ook tijd genoeg om naar een andere topic uit te wijken?  :pinguin:

Dat bedoelde ik niet echt, maar is eigenlijk wel waar  ;D

Ienepien

Als je uit 6 keuzes er 5 mag aanvinken, dan is er dus 1 bij, die je uitsluit, en de rest vind je goed. Die keuzemogelijkheid is toch veel te ruim?

Ienepien

Ik geloof eerlijk gezegd, dat ik meestal de boosdoener ben, die weer afdwaald. Of doen we het allemaal samen? Ik vind het leuk om op een ludieke manier te reageren.
Sorry, het zullen mijn hormonen wel zijn. (en ik vind het stiekem héél erg leuk)

Maar inderdaad, de serieuze onderwerpen zouden serieus moeten (kunnen) blijven. :-[

Stev

Voor alle duidelijkheid! Dit is niet persoonlijk bedoeld, voor niemand!!!  :flic:   :wave:

Volgens mij vindt vrijwel de hele groep van de actieve leden dat veelvuldige chatten best, inclusief mezelf!  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ienepien, voel je niet enige schuldige hoor....we zijn met velen!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Klopt. Ik heb net de 3e pagina verjaardag-felicitaties gelezen. Waar jullie allemaal niet op afgedwaald hebben, voor dat ik hier was. :wave:

Zie je trouwens wat ik bij m'n naam geschreven heb? :D

Sismo

 :rollol: die is wel erg leuk!  :wave: Avenoma!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Niet afdwalen!  >:(
(maar hij is wel leuk  :D )

Ik heb hele tegenstrijdige dingen ingevuld. Natuurlijk is het lastig voor nieuwe leden om te lezen, maar als je bij het begin van een topic begint, kom je eerst bij de serieuse reacties.

Vaak is het ook moeilijk om te splitsen, omdat het afdwalen soms geleidelijk gaat. Misschien moeten we afspreken dat we in een topic niet een helemaal nieuw onderwerp aanboren. Daarvoor kan beter een echt nieuw onderwerp in onzin aangemaakt worden. Even het voorbeeld van Ienepien (sorry, ik bedoel er verder niets mee, hoor); je had ook in onzin een topic kunnen openen van "Kijk eens wat er onder mijn naam staat." Ik snap dat je dat misschien niet zo snel zou doen, maar dat zorgt er wel voor dat we niet afdwalen. (het was gewoon een voorbeeld, en iedereen doet wel eens zoiets)

In ieder geval moet een beetje afdwalen kunnen, denk ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.