Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hypothyreoïdie

Gestart door Austen, oktober 03, 2007, 01:31:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Heb mijn huisarts gevraagd of ik het al langer kan hebben. Dat was mogelijk, zei ze, maar ik kan me niet voorstellen dat de invloed ervan dan zo groot was op mijn libido en zo weinig effect had op de andere dingen waar ik nu de laatste paar weken last van had. Als ik maar niet meer zo moe ben en op dokter bibber lijk, ben ik al tevree! Volgende week heb ik een date bij de internist.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Lizzie7

Citaat van: Sismo op september 20, 2012, 03:56:07 PM
Heb jij ook een te snel werkende schildklier, Lizzie? Of ben je medisch onderlegd? (je bent arts, lees ik net in een ander topic! ;))

Daar ben je dus zelf al achtergekomen!

Jovi_Hobbes

Dat is tenminste lekker vlot  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Oeps, mijn bericht sloeg op wat Sismo schreef  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Lizzie7

Wauw, wat snel dat jij binnen de week al bij de internist kan! Als ik hier (België) een afspraak wil maken bij de endocrinoloog moet ik toch minstens 2 maand wachten!

Sismo

Zo lang ja? Jeetje dan ben ik blij dat ik in Nederland woon. Nu ik weet wat er loos is, wil ik me ook zo snel mogelijk weer normaal voelen!
Citaat van: Jovi_Hobbes op september 21, 2012, 02:01:08 PM
Oeps, mijn bericht sloeg op wat Sismo schreef  :D
Jaja..... :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :-* Het is goed hoor!  Hihi!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Vandaag bij de internist geweest, volgens hem is het zeer onwaarschijnljk dat mijn aseksualiteit veroorzaakt wordt door de te snel werkende schildklier. Zag je mijn hoop daar net vliegen?  ;D
Voor nu medicatie gekregen en over een dikke twee weken een scan van mijn schildklier.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

De hoop vloog helaas te snel om te kunnen vangen  :(
Maar die internist wist dus wat aseksualiteit is? Wauw! Hopelijk doet de medicatie heel snel zijn werk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Citaat van: Jovi_Hobbes op september 28, 2012, 08:15:03 PM
De hoop vloog helaas te snel om te kunnen vangen  :(
Jammer!  :D

De internist keek in ieder geval niet vreemd op toen ik het vroeg. Hij had ook wat extra studies gedaan, vertelde hij, vooral gericht op wat hormonen doen in relatie tot seksualiteit. wie weet word ik ook op dat gebied wijzer van hem!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Vanaf gisteren ben ik begonnen met medicatie, het duurt helaas even voor ik effect merk, maar ik heb goede hoop!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes gaat duimen dat het snel de goede kant opgaat.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Sismo vindt dat heel fijn!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes bedenkt zich dat ze dan wel eerst haar vinger uit haar mond moet halen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?