Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-seksualiteit in de literatuur

Gestart door Austen, oktober 10, 2007, 01:18:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Nee, wel boeken.. En ze vermenigvuldigen zich hier als konijnen.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Getver!!!!!!!!!! Boeken, die sex bedrijven?????????? ;D

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 11, 2007, 09:05:22 PM
Ik heb het boek ook niet gelezen, maar wel erg leuk dat je ons er op wijst Austen.
Kennen er nog meer mensen boeken waar aseksuelen in voorkomen?

Ja, hoor, de mijne.  ;)
(daar komt het niet echt in naar voren hoor)

Citaat van: peter1963 op oktober 12, 2007, 03:49:16 AM
:'( Nou denkt iederen dat ik zo'n boekenmonster ben  :'(

Daar moet je niet om huilen, maar juist trots op zijn!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op oktober 12, 2007, 05:34:49 PM
Ja, hoor, de mijne.  ;)
(daar komt het niet echt in naar voren hoor)

:klap:
Gelukkig kunnen wij tussen de regels door lezen en herkennen we het vast wel  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

@ Ienepien: mijn boeken bedrijven geen sex ! Ze doen aan maagdelijke geboorte ( parthenogenese) of ongeslachtelijke voortplanting..Wat denk je wel !  >:(

En Ereinion:  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

That's when I realized, I was an Amoeba! (naar dit boek ben ik lang op zoek geweest....)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Op zoek "geweest"? Nu niet meer? Heb je het gevonden, of heb je de moed opgegeven? :-\

Sismo

Ik heb de moed opgegeven.... Het boek zou door Geraldin geschreven zijn, maar niet in het Nederlands uitgegeven, alleen in 't Frans en mijn Frans reikt net tot "Je suis Monique" .... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

En dat klinkt wél goed frans. :D

Misschien lukt het over een tijdje, als je er niet speciaal naar op zoek bent, en kom je hem zomaar tegen. ;)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

De nood is niet meer zo hoog hoor, ik heb jullie nu!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, en schrijven nederlands. (maar niet altijd te volgen) ;D

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?