Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Is mijn vrouw a-sexueel ?

Gestart door Scaramanga, oktober 30, 2007, 08:53:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scaramanga

We zijn prille dertigers en mijn vrouw heeft geen behoefte aan sex.Ik moet altijd de stap zetten.Eenmaal ze "in actie" is,is er geen houden meer aan en geniet ze er met volle teugen van.
Is ze nu a-sexueel of niet ?

MaankindJ

ik denk eerder (van wat ik tot nu toe hoor) dat je iets te veel twijfeld
als mensen er echt goed van kunnen genieten (ik neem aan alletwee) dat je minder moet twijfelen
Maar natuurlijk heb ik maar een kort vlug verhaal gehoord
als je toch wat wrijvingen aanvoeld zou ik zeggen:VEEL praten over hoe je erbij voelt enzo

*het is wel vaker zo dat een vrouw minderrap aandringt, maar op dit gebied kan ik totaal verkeerd zijn (ik ben ook geen vrouw he ;) )
take care

ps: stu :knuffel:kje cake?  :cake: (is een gewoonte :cake: hier)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Hai, welkom hier. Lust je een stukje  :cake:?

Het lijkt mij, dat ze misschien gewoon nogal ouderwets ingesteld is, en verwacht, dat de man het initiatief neemt.
Of haar behoefte is gewoon wat minder.
Lees hier maar eens op dit forum, dan kom je er vanzelf achter wat je allemaal weten wilt. :wave:

Ereinion

Welkom Scaramanga!  :cake:

Misschien is je conclusie te snel getrokken, maar misschien heb je ook wel gelijk.
Maar er kunnen zoveel redenen zijn waarom zij geen initiatief neemt:
- te druk
- lager libido dan jij hebt, waardoor jij haar eigenlijk altijd voor bent
- wat ienepien zei; ze ziet het als de taak van de man
en vast nog wel meer, waar ik nu even niet opkom. :-[

Veel succes met het vinden van een oplossing. En samen zoeken gaat soms makkelijker dan alleen het antwoord proberen te vinden.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ze lijkt mij persoonlijk niet echt aseksueel....

welkom trouwens!

Ere

Citaat van: Scaramanga op oktober 30, 2007, 08:53:28 PM
Eenmaal ze "in actie" is,is er geen houden meer aan en geniet ze er met volle teugen van.
Is ze nu a-sexueel of niet ?
:D..wat denk je zelf ?

fleurtje

#6
Citaat van: Scaramanga op oktober 30, 2007, 08:53:28 PM
We zijn prille dertigers en mijn vrouw heeft geen behoefte aan sex.Ik moet altijd de stap zetten.Eenmaal ze "in actie" is,is er geen houden meer aan en geniet ze er met volle teugen van.
Is ze nu a-sexueel of niet ?
Hallo
Nou ik zou zeggen geniet gewoon van het moment dat het wel zo is,ik vind mij een beetje terug in je vrouw en geniet nadien zelfs nog na,
Ik zet soms wel de eerste stap, maar ik moet er enorm veel moeite voor doen,helemaal niet leuk voor mijn man.
Zeker geen druk uitoefenen,dat kan averechts werken,althans bij mij toch,
dan klap ik dicht.
Laag libido kan er ook in mee spelen,
tof dat je de stap naar deze site al hebt ondernomen.
Niet te vlug denken dat je vrouw hier aan de basis kan liggen, wie weet kan je als man ook nog het één en het ander veranderen.

Veel succes






Jovi_Hobbes

Welkom Scaramanga  :cake:
Wat geeft je brouw zelf voor reden dat ze nooit het initiatief neemt en weet ze dat jij het fijn zou vinden als ze dat wel eens zou doen? Misschien is het goed om het daar samen eens over te hebben. Als ze inderdaad wel gewoon van seks kan genieten zal ze in ieder geval niet heel erg aseksueel zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker