Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kan je de controle loslaten?

Gestart door Zonnekind, december 07, 2007, 09:46:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik denk ook veel te veel, tenminste dat wordt mij gezegd. Nu bijvoorbeeld ook al weer. Die jongen van de vakantie heeft erg veel interesse in me. Aan de ene kant vlijt me dat, aan de andere kant denk ik al weer veel verder door dan ik zou moeten doen. Geniet nou eens van die aandacht! (kan het maar niet.... :-\ )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Als je nou dat laatste tussen haakjes eens weglaat, en het gewoon over je heen laat komen.
Waarom ben jij het niet waard om ook eens aandacht te krijgen?
Je bent toch een tof wijf? :knuffel:

Zonnekind

Wijf klinkt bij ons altijd negatief.

Ik kan dat denkknopje ook niet uitschakelen. Als ik eens probeer om seks te hebben met Viper ben ik voortdurend aan het denken wat ik doe, wat hij doet, of dat niet vies is,... en ja, dan is de zin snel over natuurlijk :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ja, ik denk ook wel eens, dat iets vies is. Ik zou dat niet doen. Bij mij moet het ook schoon zijn. En daarna zoenen, jakkie. Daar gruw ik ook van. Maar hij heeft daar geen problemen mee.
Ik denk Viper ook niet. Misschien moet je dat eens proberen los te laten. En denken, dat het heel lekker is, wat hij doet. En dan wegdromen over iets, wat je ook heel lekker vind. Misschien in de felle zon op het strand liggen ofzo? Bij mij helpt dat wel eens, omdat ik ook altijd moet denken: wat voel ik nou, en wat gebeurt er zometeen? En wat voel ik daar dan bij?
Teveel geconcentreerd op wat je voelt en denkt. Is niet goed.
Maar het blijft moeilijk. :banghead:

Zonnekind

Ik weet het, maar ik slaag er echt niet in om niet meer te denken. Soms probeer ik ook aan iets anders te denken en dat lukt dan voor een klein minuutje ofzo maar als ik dan uit die gedachten kom en ik zie dan ineens wat ik echt aan het doen ben, dan slaag ik dubbel tilt.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ik heb wel eens een tip gehad, om dan een een stukje space- :cake: te nemen, want dan kan je je lekker laten gaan.
Maar ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik weet ook niet, wat ik dan verwachten kan.
Ik ben er bang voor. :-\

Zonnekind

Dat doe ik echt niet, daar blijf ik af. Ik kan me ook ni voorstellen da je drugs gaat gebruiken om seks te kunnen hebben om je partner te plezieren. Dat vind ik echt een foute redenering.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Tsja, een klasgenootje van me doet dat soms wel. Zolang je er niet aan verslaafd raakt!
Trouwens, als ik over sex ga nadenken vind ik het ook vooral erg vies! Als je bedenkt dat iemand lekker aan een snoepje heeft gelikt ga je het toch niet meer opeten? Maar later ga je wel lekker met die persoon zoenen en dat is eigenlijk veel viezer, omdat je dan meer van die ander zijn speeksel in je mond krijgt. En dat is maar een simpel voorbeeld, maar zo is het wel! En als je dan je denken erover niet kan uitschakelen, snap ik dat het niet echt iytes is waar je van kan genieten! Bleg! Ik kan dan gelukkig wel denken wat leuk en fijn! Dat die persoon zoveel om me geeft dat hij dat met me wil doen! Is toch eigenlijk ook wel stoer! Toch? Maar goed, snap de beredenering wel! En misschien is een jointje (wat bij de weg minder schadelijk is dan alcohol) wel de oplossing om je eerst met te laten gaan en dat je dan later ook zonder kunt. Wie weet! Maar snap heel goed als je het niet wilt doen hoor! Ik drink niet en rook niet. En vind drugs dus ook niet prettig om te gebruiken! Net zoals alcohol! Doe ik echt heel af en toen een glaasje omdat ik nieuwsgierig ben, maar dan ook een klein glaasje gemiddeld 1 a 2 keer per jaar! En een jointje kom ik nooit mee in aanraking, dus nog nooit geprobeerd! Maar misschien als een vriendin met een joint naast me zet dat ik wel een trekje probeer! Heb ik ook al met een sigaret gedaan, maar dat vind ik dus echt heel vies!

Sismo

CiteerAls je nou dat laatste tussen haakjes eens weglaat, en het gewoon over je heen laat komen.
Citeermaar ienepien heeft gelijk..laat het over je heen komen....geniet ervan...laat het gebeuren en zie waar het je naartoe brengt

Dat klinkt heel makkelijk en ik zou het ook zo tegen iemand anders kunnen zeggen, maar ik kan het echt niet! Ik heb nu een beetje een deja-vu (net voor jullie hier op 't forum waren heb ik kort een relatie gehad en dat bracht me zo enorm in verwarring dat ik mezelf haast kwijtraakte), dat wil ik niet weer! Ben net weer een beetje op de rails en wil daar graag blijven!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Tsja, of je zegt het gewoon tegen hem wat je 'dwarszit'. Iets van, nou goed, heb net een relatie gehad die niet goed ging en ben nu een bang geworden voor teveel aandacht. En jij hebt die aandacht voor me, dus wilde even checken of dat gewoon is als vrienden of dat je misschien wel meer wilt. Nou,dan is het duidelijk en hoef je je daar niet meer druk om te maken!
Nou goed, is natuurlijk lekker makkelijk gezegd! Heb je wel echt veel lef voor nodig om dat zo te vragen! Ik weet niet of ik dat zou durven hoor, maar heb ook nog niet echt in die situatie gezeten! Wel dat ik niet wist of die meer wilde of niet, maar dan dacht ik altijd wel van daar kom ik dan wel achter als hij dat wil.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op december 13, 2007, 06:58:23 PM
Dat klinkt heel makkelijk en ik zou het ook zo tegen iemand anders kunnen zeggen, maar ik kan het echt niet! Ik heb nu een beetje een deja-vu (net voor jullie hier op 't forum waren heb ik kort een relatie gehad en dat bracht me zo enorm in verwarring dat ik mezelf haast kwijtraakte), dat wil ik niet weer! Ben net weer een beetje op de rails en wil daar graag blijven!

Naar is dat hè? Aan de ene kant is het natuurlijk hartstikke leuk als iemand jou leuk vindt, maar alles wat er vervolgens bij komt kijken...
Ik geloof niet dat ik je echt goed advies kan geven wat dit betreft. Ik herken jouw gevoelens helemaal, maar weet ook de oplossing niet. Eigenlijk vind ik Pinky's woorden wel wijs. Misschien heb je daar iets aan. Dan kun je vrienden blijven zonder hem te kwetsen en wie weet kan er dan over heel lange tijd alsnog iets uit ontstaan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik weet idd niet zo goed wat ik nu moet....we hebben voor komende week al afgsproken, maar nu vraagt hij me om dit weekend al te komen...(ik kan helemaal niet, dus dat kan niet, maar het feit dat hij er zo'n haast mee maakt....niet fijn!)

Fijn dat je het herkent, Jovi, ik voel me af en toe zo'n muts! (dan zijn we in ieder geval met 2 mutsen!  ;) )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

En aangezien het koud is, zijn twee mutsen erg fijn  :D
Sterkte met alles, en blijf wel aan jezelf denken hè!  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dankje!  :knuffel: Ik ga zeker aan mezelf denken! Niet nog een keer zoals afgelopen jaar!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Goed zo!  :knuffel:  (sorry, ik ben je helemaal plat aan het knuffelen  ::) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?