Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kan je de controle loslaten?

Gestart door Zonnekind, december 07, 2007, 09:46:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ja, verkrachting is behoorlijk heftig! Geen wonder dat je dan controle wilt houden over van alles!  :knuffel:

Ienepien

Met mij gaat het redelijk hoor die klootzak was net niet .......
verder kom ik niet. :-\

petra1963

Nou, dat is al heel wat, Ienepien ! Ik was nooit zover gekomen...Ik snapte er helemaal niets van...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Eugenie84

Het hangt bij mij ook van de situatie af. In "relatie" met die vriend, nee. Zowel als we intiem waren niet en nu qua dingen regelen ook niet. Medisch gezien is 't zo als ik het niet regel dat het dan een puinhoop wordt.
Bij het regelen van dagtripjes en reisjes is 't zo dat ik meestal de organisator ben. En dat ik alles regel. Soms ben ik dat ook wel eens moe en regel ik de grote lijnen en zie ik wel waar we uitkomen. Meestal loopt het dan wel ergens mis. Ge kunt ook niet alles voorzien dus ja.
Bij mijn yonitherapeut kan ik wel loslaten, omdat ik (ook onbewust) altijd in controle blijf. Stop is stop. Ik moet ook geen schrik hebben dat hij iets zou doen dat ik niet leuk vind. Voor hem te veel op te winden moet ik ook niet bang zijn. En voor een groot deel bepaal ik mee de invulling en volgorde van de nm.
Na 5 sessies kan ik hem qua massage nu wel gewoon laten doen. Dat is moeten groeien.