Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wie ben je(vertel wie je bent aan de hand van.......)

Gestart door loganmanticore, december 10, 2007, 02:57:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Loze praters houden wel van andere loze praters hoor!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ienepien op december 12, 2007, 11:33:10 PM
Ja, het heeft gehopen. Vanmiddag lekker in de duinen gelopen met een stralend zonnetje.
Bedankt, Jovi. :handschudden:

Wat fijn Ienepien  :knuffel:

Ik wist niet precies waar Ienepien woonde dus ik heb de zon maar naar iedereen gestuurd  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Jammer, hij kon mij niet zo goed vinden denk ik..... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Bij mij was ie ook maar heel eventjes. Maar gelukkig heeft hij Ienepien wel gevonden.

Ben overigens nog steeds aan het nadenken hoor Logan, maar ik vind het erg moeilijk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


Zonnekind

Leuk onderwerp! Ik heb er even over moeten nadenken maar eigenlijk ging het nog vrij vlot. Dus hier komt het:

1) Ik kon echt niet kiezen tussen 2 boeken dus ik geef ze allebei.
    Het eerste boek is: "Je moet dansen op mijn graf" van Aidan Chambers.
    Het tweede boek: "Geen wonder dat moeder met de goudvissen praat" van Ed Franck.
    Eigenlijk heb ik de 2 boeken voor dezelfde reden gekozen. Ze hebben allebei een bizarre titel en da vind ik al wel leuk.
    En in het eerste boek komen er van die diepzinnige psychologische spreuken die je echt doen nadenken.
    En in het tweede boek communiceren de zoon en de vader via gedichten. Ik denk dat ik zelf ook vaak via gedichten communiceer.
    Als ik met iets zit zal ik dat gegarandeerd in een gedicht schrijven en na een tijdje zal ik dat gedicht dan ook aan de juiste persoon laten lezen.

2) Ik heb geen kunstwerk. Ik vind het woord kunst op zich al vreselijk. Ik ben met school naar het museum van moderne kunst in Antwerpen geweest
    en ik heb me daar doodgeërgerd. Daar was een zaal die vol keien lag en da is dan kunst. Er was een muur afgeplakt met plakband: kunst.
    Daar wordt dan ongelooflijk veel geld aan uitgegeven terwijl da geld veel beter ergens anders zou kunnen gebruikt worden.
    Als je je afvraagt wat dan bij ons thuis het huis een beetje decoreert, wel ik heb een passie voor Afrika en heb dus Afrikaanse beeldjes, diegene die
    dat kunst willen noemen mogen, en Viper ziet heel graag Boeddha beeldjes dus die hebben we ook.

3) Het liedje dat ik gekozen heb is Happy go Lucky van Steps. http://www.youtube.com/watch?v=sNM_AuYzXfU
    Het gaat over een meisje dat een masker draagt met een grote lach op. Maar achter het masker voelt ze zich heel slecht en als ze alleen is weent ze.
    Vooral de zin "I do my happy go lucky so well, I'm even fooling myself" is treffend.

4) Mijn lievelingsfilm is "The good will hunting". Ik vegeiljk me vaak met de hoofdrolspeler in die film. Het is moeilijk om uit te leggen waarom maar ik heb
    toch altijd het gevoel dat er verschillende raakvlakken zijn. Het gaat over een wiskunde genie die te arm is om naar school te gaan maar hij wordt dan
    toch "ontdekt" door een professor en mag zijn wiskunde verder uitbreiden. Maar eigenlijk moet hij dat doen voor die professor en heeft hij zelf er
    niets aan. Ik heb ergens het gevoel dat dit overeenkomt met mijn situatie maar ik vind het moeilijk om uit te leggen hoe.
    De manier waarop hij praat met zijn psycholoog is ook treffend, ik heb een soortgelijke psychologe, echt een schat van een vrouw die net hetzelfde
    zou reageren als de psycholoog in de film. Ze gebruikt ook liever echte voorbeelden uit het leven om dingen duidelijk te maken dan psychologische
    termen die een mens alleen zotter maken.

5) Ik heb voor een spreuk gekozen, nl: Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.
    Ik denk dat ik voor deze spreuk kies omdat ik al veel te vaak gekwetst ben door mensen terwijl mijn hond mij bijvoorbeeld nooit in de steek laat.
    Mensen zijn zo achterbaks. Als een dier niet wilt da je het streelt, geeft het dat aan, een mens laat je in zijn nabijheid komen en gaat dan achteraf
    klagen bij anderen over jouw aanwezigheid.

Voila, dit ben ik :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Heb net een kunstwerk gevonden met de titel "Zonnekind". Ik vind het niet mooi maar het past wel bij mijn naam :D

http://liesbethwater.exto.nl/gallery/detail/id/4406613.html
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ik vind het wel mooi!
In mijn woonplaats is een kinderdagverblijf dat "De Zonnekinderen" heet, als ik erlangs rijd, moet ik altijd aan jou denken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mau

1 een titel van een boek( korte omschrijving waar het over gaat of een link)
Als kind vond ik het boek Kinderen van Moeder Aarde van Thea Beckman geweldig. Nu vind ik het nog heel prachtig verzonnen, hoewel ik het boek niet meer lees. Het gaat over een nieuwe wereld waarbij er zo min mogelijk technologie is en waarbij een vrouw aan het hoofd staat. Dit eiland wordt bedreigd door mensen van een ander continent. Het prachtige vind ik hoe de wereld van het eiland (de Thulenen, van eiland Thule) verzonnen is. Compleet eigen manieren en rechtsysteem bijvoorbeeld, goed uitgedacht.

Maar voor volwassen boeken vind ik de keuze moeilijker. Er zijn meerdere boeken die ik geweldig vind. Maar uiteindelijk ga ik toch voor Nevelen van avalon van Marion Bradley Zimmer, waarbij het verhaal van King Arthur wordt verteld vanuit het oogpunt van Morgaine, een priesteres van Avalon en zus van King Arthur.


2 een kunstwerk/schilderij/beeld etc( naam en een link...foto plaatsen hoeft niet als je dat niet kunt)
Ik heb niet echt eenkunstwerk wat ik heel mooi vind. Oude schilders maken wel mooie werken, maar niks wat mij echt intrigeert. Op internet vind ik bepaalde tekeningen wel enorm mooi, maar er zijn zo veel mooie werken dat ik daarvan geen favoriet heb.
Qua foto's ben ik wel dol op de fotografie van Viona Art http://www.viona-art.com

3 een lied( kun je de lyrics plaatsen en een youtube filmpje ervan of alleen de lyrics)
Poeh, dit is een lastige. Ik ben dol op muziek en hou ervan om allerlei lyrics ervan uit mijn hoofd te leren. Ook wisselt mijn lievelingsnummer steeds, en enkele nummers hebben een speciale betekenis voor me.
Maar de laatste tijd ben ik vooral erg weg van het nummer Straftanz van de band Straftanz. Straftanz heeft meerdere versies (Ost, West, Sud, Nord) en elk nummer noemt de gothic uitgaansgelegenheden van die windstreek. West is mijn favoriet. Het nummer is Industrial muziek, en zeer lekker dansbaar!  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=W_K2hmFX1Ao - straftanz op youtube.

4 film(s)(titel en korte uitleg waar de film over gaat is genoeg,een link naar de omschrijving is ook goed,hiervoor kun je de filmsite imdb.com gebruiken )
Nou, mijn allerfavorietste film moet gewoon The Labyrinth zijn met David Bowie. Ik vind David Bowie wel een aardige artist, maar de nummers van die film vind ik geweldig! En de hele film vind ik gewedig. Ik heb de film vaak gezien (ik geloof zo'n 27x nu) en kijk hem nog 1 of 2x per jaar.

5 ........(laat ik aan jullie over)
Ik post hier het belangrijkste in mijn leven die me op de been houdt.
Zoals jullie weten kleed ik me apart... extreem. Daar ben ik dol op dat geeft mij kracht. Als ik bezig ben met mijzelf aan te kleden in een speciaal outfit dan geniet ik daarvan. Ik geniet dan mijn make-up op te doen en mijn haar te doen. Liefst met cybergothic muziek op zodat ik in de stemming ben. En als ik me dan zo aankleed kan ik het niet laten om dan de winkelstraat over te lopen. Of naar Amsterdam te gaan in mijn opvallende kleding en haar. Ik voel me dan mezelf, en geniet van de blikken die ik krijg. Hoe extremer ik eruit zie, hoe minder mij de negatieve opmerkingen raken. En ik krijg ook zat positieve opmerkingen!
Ik voel me dan echt gelukkig. Ik zie mezelf ook als zo, hoewel ik me niet elke dag zo over de top aankleed (in elk geval niet elke dag met mijn nephaar in). Op de dagen dat ik een simpele wijde zwarte broek draag, voel ik me niet mijzelf.
En ondanks de negatieve commentaren ga ik gewoon door met me zo te kleden. Ik wil het taboe doorbreken. Ik wil laten zien dat het ook anders kan. En dat mensen die er anders uit zien, niet altijd slecht en gevaarlijk zijn zoals veel mensen denken.

En daarbij is het ook iets waar ik al mijn creativiteit in kan uiten. Ik maak en ontwerp mijn eigen kleding, ik heb mijn dreads en haardingen zelf gemaakt, en ik wil in de toekomst ook proberen mijn eigen muziek te maken.

MaankindJ

 :o waaaaaaa zaligggg
komen namen als suicide commando, angelspit,the crüxshadows,KMFDM,das ish,.. jou toevallig bekend voor??? :D :D zalig
dat kinderboek °Kinderen van Moeder Aarde° zou ik zeker eens willen lezen (da ¨was hetgeen ik vroeger vaak om fantaseerde, die trend toch)
die cyber-art van viona is beste wel Z.A.L.I.G, altijd zo schoon in detail afgewerkte make-up
btw hebt gij toevallig alle versies van Straftanz liggen (alle vier de windstreken, want kvind het wel een schoon project)
kzal later zeker ook eens heel mijn voorstelling hier doen.
en nog een btw: kent gij of weet gij hoe ge aan industrial-darkwave-darkelectro-programma's komt om muziek te maken want ik zoek er (wel-is-waar passief) naar :pinguin:
anyway schoon voorstelling van jezelf  :pinguin: (en de pinguin knikte)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Mau

Haha, ja ik ben echt groot fan van suicide commando en the Cruxschadows. De anderen ken ik ook die je noemt, maar draai ik iets minder vaak.
Ik heb de EP van Straftanz bij edica.nl besteld :) daar staan ze allemaal op, behalve Nord geloof ik..  :-\ en een paar remixen.

industrial-darkwave-darkelektro-programma's? Ik heb gehoord dat er een aantal werken met Fruity loops en vanalles. Maar daar kun je elke elektronica wel mee maken, niet alleen industrial.  :)

Jovi_Hobbes

Citaat van: MaankindJ op december 21, 2007, 01:08:41 AM
dat kinderboek °Kinderen van Moeder Aarde° zou ik zeker eens willen lezen

Moet je ook zeker doen, het is nog steeds een van mijn favoriete boeken. Het is overigens het eerste deel van een trilogie. De andere twee delen heten Het Helse PAradijs en Het Gulden Vlies van Thule
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MaankindJ

waaa

.. WAAA
ok zeker die boeken lezen dus ^^
en blij dat je suicide commando kent (die gasten zijn van belgie he hihi)
en 7,5 € hmhm wel voor het nieuwe oorstrelende project genaamd straftanz wil ik dat best wel eens betalen (vraagje: is dat vor nederland of belgie, en is daar dan een prijsverschil, anders ga ik gewoon eens in de winkels kijken -nee niet in de free recordshop haha- )
anyways als ge nog zo'n muziek kent, mijn oortje zijn altijd nieuwsgierig ;)
°°°every little thing is gonna be alright°°°