Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Goed Gevoel

Gestart door Zonnekind, januari 09, 2008, 07:01:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ik heb een mailtje gekregen van iemand van het tijdschrift Goed Gevoel. Ze willen een artikel schrijven over aseksualiteit. Dit gebeurt volledig anoniem. Ik wil er gerust aan meewerken, zijn er nog die dit willen?

groetjes
Zonnekind
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

misschien wel, maar ik zie er tegenop om met een reporter af te spreken om daarover te praten. Tenslotte praat ik hier nooit met vreemden over, enkel met mensen die ik vertrouw.
Ik voel er mij beter bij als ik vragen via mail zou kunnen beantwoorden, maar ik denk dat de meeste journalisten dit geen handige informatiebron vinden :)

petra1963

Ik ken het tijdschrift niet.. Is het Vlaams ? Maar ik wil er wel over nadenken...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik zie de reporter morgen al, donderdag, en bij mij gebeurt het dus idd persoonlijk. Maar telefonisch ging ook wel en ik wil gerust voorstellen om het via mail te doen. Maar kheb schrik dat het enkel mijn verhaal gaat zijn en kweet ni of da echt een goe beeld geeft naar de buitenwereld toe. Het lijkt me beter als er verschillende verhalen verteld worden.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Dat lijkt mij ook. Kunnen we niet iemand van het forum aanwijzen voor de PR-dingen?
Zodat die persoon regelt wie/ of mensen benadert die hij/zij hiervoor in aanmerking denkt te kunnen zijn?
Het is voor zulke bladen ook nogal rot, als ze hier een oproep plaatsen en lauwe reacties krijgen.
We moeten er toch met z'n allen voor zorgen, dat zo'n aanvraag meteen om actie vraagt?

*ik doe dat dus niet, voel me niet geroepen, en heb er ook geen verstand van*

Ereinion

Dat zou een goed idee zijn als er veel mensen zijn die mee willen werken. Nu heeft dat denk ik niet zoveel zin. Tot nu toe hebben zich altijd mensen aangemeld voor de interviews die er waren.

Wat goed, Zonnekind, dat je onder deze omstandigheden meedoet.  :visibility:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Het interview is gedaan. Tijdens het interview had ik het niet moeilijk, nu is het lastiger.
Ik krijg de tekst voor het gepubliceerd wordt.
Ik hoop dat niemand het erg vindt dat ik nu alleen geïnterviewd ben. Het is zo een getuigenis van 1 persoon. Er wordt wel een link naar het forum bijgeplaatst.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

bebe

ik heb gisteravond mijn intervieuw voor de Linda telefonisch gedaan,en vond het een prettig gesprek.
en als je van tevoren de tekst mag lezen is prima toch?
Juist heel goed dat je dit gedaan hebt, het is zo belangrijk dat er meer over in de media komt!
well done hoor !  :klap: :klap: :klap:

Sismo

Al is het alleen jouw verhaal, dat is toch belangrijk genoeg om verteld te worden? En als het Aven-adres erbij wordt vermeld, kan iedereen meerdere verhalen lezen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Mooi gezegd Sismo, daar ben ik het helemaal mee eens.  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik heb de tekst net aangekregen. Ik vind hem wel mooi. Ik krijg de tekst hier niet gezet, het wordt me geweigerd om bijlagen toe te voegen... Doe ik iets mis?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Nee, dat ligt aan het forum  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nog steeds...  :-\

Voor sommige artikelen zoeken ze nou eenmaal maar één persoon. Beter dat dan helemaal niet, toch?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 11, 2008, 08:22:44 PM
Nee, dat ligt aan het forum  :(

Ah oei, als er iemand de tekst wil lezen, stuur me dan maar een mailtje, dan stuur ik hem door.

Citaat van: Ereinion op januari 11, 2008, 11:18:31 PM
Voor sommige artikelen zoeken ze nou eenmaal maar één persoon. Beter dat dan helemaal niet, toch?

Ja dat is wel waar. Ik ben blij dat er weer eens aandacht aan het onderwerp gegeven wordt. Er staat een mooi stukje in over het forum vind ik, ik denk dat het mensen die twijfelen zeker uitnodigt om eens te komen kijken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Is het een veel gelezen blad? Ik ken het nl. niet. Wordt het alleen in België uitgegeven of ook in Nederland?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-