Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Goed Gevoel

Gestart door Zonnekind, januari 09, 2008, 07:01:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Het komt mij vaag bekend voor. Is het niet iets van Univé ofzo? Een ziektekosten/thuiszorg-achtige instantie? :-\

Zonnekind

Het is een blad voor vrouwen, wordt wel veel gelezen denk ik maar zo eerder vanaf 30 jaar ofzo.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

kitteleentje

Ik denk dat het enkel Belgisch is.

Ik denk dat ik ook wel zo een intervieuw zou willen geven.  Moest er nog een tijdschrift naar iemand zoeken :) .  Tv heb ik na wat nadenken afgeslagen, want dat is veel te onbekend terein voor mij.

Hebben we al een PR?  ;)

hmm... ik denk wel veel  ::)

Ienepien

Die PR moet wel iemand zijn, die een beetje de weg weet in dat soort dingen, en hier regelmatig aanwezig is. :-\

Zonnekind

Viper heeft de tekst net gelezen en vond hem ook heel mooi. Het geeft een heel fijn gevoel te weten dat hij me nog altijd steunt enzo.
Laat maar weten als je de tekst wil lezen he.
:wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Tuurlijk willen we tekst lezen. Zet maar een link naar het blad als het uitgekomen is. :)

Wat lief van Viper, dat ie zich nog om jou bekommerd. :knuffel:

Zonnekind

Ienepien, ik heb de tekst maar ik krijg hem niet op het forum gezet. Als je hem wil dan stuur ik hem door via mail.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ja, doe maar. Ben best wel nieuwsgierig. :knuffel:

petra1963

Ja, zou je 'm ook naar mij willen sturen ?  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Zonnekind, ik heb je zojuist een pm gestuurd met mijn mailadres. Geen haast natuurlijk, maar dan weet je dat ik geïnteresseerd ben  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Heb de tekst al doorgestuurd :D :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Heb ik hem nu twee keer gekregen?  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Eh... niet dat ik weet ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

 :klap: Een mooi (lang!) verhaal! Goed verteld Zonnekind!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-