Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Volt

Gestart door Zonnekind, januari 09, 2008, 09:46:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Hier in het zuiden is die ook te ontvangen een vriendin van me luistert er vaak naar.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Zonnekind op januari 21, 2008, 03:39:08 PM
Ziet iemand het zitten om daar iets te posten?

http://multiblog.vrt.be/volt/2008/01/23/118/#comment-276

Het was niet echt de bedoeling maar het staat er wel...  :o  Ik was ervan overtuigd dat de naam AVen niet geaccepteerd zou worden dus heb ik maar op "verstuur reactie" geklikt en toen stond het er meteen. Maar goed, het is wel de tekst die we ruim een jaar geleden ook al gebruikt hebben.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

bebe

maakt niet uit toch dat het een oude tekst is,het gaat om de inhoud en de aandacht hiervoor!
well done!  :klap: :visibility:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Vroeger gaven ze op Stubru nog goeie muziek (jaren 90, de grungetijd), maar nu is het blijkbaar een rap en technozender geworden... Elke keer als ik er toevallig zappend op uit kom, hoor ik toch zulke dingen...Zeker ook niet mijn favoriet.