Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Volgens mij is er een ongelooflijk lief meisje op dit forum die iedereen altijd helpt, iedereen probeert op te vrolijken met knuffels en cake, nieuwe leden verwelkomt, onderwerpen splitst als wij weer eens afdwalen,... Iedereen begint dit normaal te vinden maar toch vind ik het super dat ze dat doet! En vanavond wou ik dat nog eens ergens opschrijven dus ik dacht aan haar fanclub... en wat ontdekte ik? Dat ze er nog geen heeft! GROOT schandaal vond ik zelf, dus bij deze: Myra, je fanclub is geopend, maak er een gezellige plek van en hopellijk mogen we hier wel wat afdwalen :D :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

woohoo; dank u wel, zonnekind :) :-[

Nooit gedacht dat ik fans had... :D

petra1963

YEAH ! Leve Myra en haar fanclub !  :klap: :klap: :klap: :knuffel: :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Wow! Nog een fanclub! Gefeliciteerd, Myra!  :cake: !

Ik hoop niet dat alle anderen zonder fanclub nu gaan denken dat ze niet geliefd zijn....?  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: Sismo op januari 30, 2008, 09:45:15 AM
Wow! Nog een fanclub! Gefeliciteerd, Myra!  :cake: !

Ik hoop niet dat alle anderen zonder fanclub nu gaan denken dat ze niet geliefd zijn....?  :knuffel:

Wie is er nog zonder fanclub dan? Bijna alle (vaak-)postende leden hebben er nu een. :D

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Oh toch wel, had het nog niet gezien :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

#9
En jij nog niet. Maar je hebt wel je eigen topic met Zonnekinds verhaal. Geldt dat ook? :-\

Sorry, je hebt er natuurlijk wél een. Was ik even vergeten.
Even een goedmakertje.  :cake: :knuffel:

Zonnekind

Hihi, ja eigenlijk is dat wel een beetje sloekerig he, ik heb zowel mijn eigen verhaal als een fanclub :-[
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Valt best mee, Pinky heeft zelfs 3 onderwerpen voor haarzelf  :D

Goeie actie, natuurlijk verdiende Myra al heel lang een fanclub. Misschien moeten we er een gewoonte van maken voor iemand een fanclub te openen wanneer hij of zij voorbij een bepaald aantal berichtjes is (1000 ofzo?)

Er ontbreekt nog iets in deze fanclub:

:pinguin: :pinguin: :pinguin:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Ja, dat vond ik ook. Hopelijk vindt Myra dat ook.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.