Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pinky

Sowieso, leeftijd is overrated. Ik hoop dat het helemaal top wordt. Dat zou wel heel fijn zijn! Ik ga in ieder geval voor je duimen!

myra

thanks :) fingers crossed  :D

petra1963

Ik duim met je mee !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Klinkt goed. Geniet ervan!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

iets te vroeg gejuicht...seks blijkt toch nog net iets te belangrijk voor hem te zijn... nu ja, op die manier lukt het niet voor mij... sad but true

Zonnekind

Oei, das ni fijn. Is hij dan ineens van mening veranderd of wist hij niet exact wat je ermee bedoelde?
Ik vind het echt spijtig voor jou maar het is natuurlijk wel beter dat het nu al stopt dan na enkele maanden, dan doet het meestal meer pijn.

Sterkte :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky


Dutchamoeba


myra

Hij zei dat hij ermee kon leven dat ik aseksueel was, maar blijkbaar kon hij dat zelf niet goed inschatten.. Hij begon seksueel getinte smsjes te sturen, en kon er blijkbaar toch niet goed mee omgaan...och, ik had mijn hart nog niet weggegeven hoor, het was allemaal nog pril...maar is wel ontgoochelend ja, voor ons beiden...

Jovi_Hobbes

Het blijft gewoon lastig om te begrijpen wat aseksualiteit nu precies is. Wat jammer voor je dat het toch op niets uitloopt. Is er geen mogelijkheid om er toch nog eens samen duidelijk over te praten of is het echt te belangrijk voor hem?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

tja, hij wilt verder geen contact met me..dus vrees dat het idd erg belangrijk is ja ;(

Zonnekind

Ik vraag mij af wat hij dan verstond onder aseksualiteit.
Ik hoop dat je vandaag toch hebt kunnen genieten van het zonnetje. :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

ik ben het zo beu dat relaties altijd dadelijk om seks moeten draaien...Asexsual soulmate wanted...Please!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

solo

Jammer voor je Myra
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken