Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Je gaat echt toevallig iemand moeten vinden waar het mee klikt en die ook aseksueel is, het is inderdaad niet simpel. Maar je weet dat het mogelijk is, misschien kom je hier op het forum nog eens je ware liefde tegen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

Ik krijg een beetje een raar gevoel bij deze man. Ik weet niet hoelang je deze man al kende. Maar ik vermoedt kort. En dat hij dan al zo snel over seks begint. En nu jij niet toehapt is het contact over. Hij wilt totaal geen contact meer. Raar hoor. Was het niet gewoon een persoon die het wel zal zitten met jongere vrouw, en jij degene was die toehapte?  Dus er gewoon op uit was een jonge vrouw het bed in te krijgen. Dat gevoel heb ik er namelijk wel bij.

Jovi_Hobbes

Dat blijft natuurlijk gissen. Het is in ieder geval rot voor Myra.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ik heb er toch ook mijn bedenkingen bij. Hij zei eerst dat hij me een intelligente,gevoelige, mooie vrouw vond, waarop ik onmiddellijk hem heb verteld dat ik aseksueel was...Dat doe ik altijd wanneer ik iemand beter leer kennen, ik ben hier heel eerlijk over. Hij zei dat het geen probleem voor hem was, dat hij vooral van knuffelen hield, maar de 3e keer dat ik hem ontmoette drong hij er enorm op aan om mijn borsten te mogen betasten...en dat in het openbaar in de auto... Valt voor mij niet onder norm knuffelen... Kan in principe wel, maar niet direct en zeker niet in het openbaar, kwam me erg opdringerig over... Ik kreeg bovendien seksueel getinte smsjes van hem... Toen ik hem dit weekend zei dat ik hier niet mee om kan gaan, zei hij dat hij zich 'gekwetst' voelde want hij had wel echte gevoelens voor mij. Volgens hem was verder contact niet meer mogelijk...

tja :(

Mannetje

Nu weet je tenminste wat mogelijk zijn doel was.
En dat hij geen contact meer wil, daarvan denk dat je dat wel prettig vindt.

Zonnekind

Wat verstond hij dan onder de titel aseksueel?
Vreemde manier van reageren. Volgens mij is zelfs voor een seksueel persoon zo meteen naar de borsten vliegen in de auto bij iemand die je nog maar pas kent nogal raar.

Misschien niet slecht dat je geen contact meer met hem hebt, denk niet dat hij je nog veel te bieden had.

In ieder geval niet opgeven, er lopen nog genoeg toffe mensen rond met meer begrip.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Citaat van: Zonnekind op april 03, 2011, 10:04:04 PM
Vreemde manier van reageren. Volgens mij is zelfs voor een seksueel persoon zo meteen naar de borsten vliegen in de auto bij iemand die je nog maar pas kent nogal raar.

Inderdaad !  :banghead: :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ik heb er vooral moeite mee dat hij nu zegt dat hij zich zo gekwetst voel omdat ik zijn seksuele gevoelens niet kon appreciëren. Hij voelt zich nu erg afgewezen en ontgoocheld... Terwijl ik er toch duidelijk over gecommuniceerd had dat ik geen seks wil en ook op het gebied van aanrakingen heel traag wil gaan... Dat hij zich dan in de rol van 'arme ik' wentelt, vind ik ergens toch wel ongepast... ik voel me ook wel bedrogen, aangezien hij me beloofd had traag te gaan.

myra

ik denk dat hij gewoon dacht : 'oh we lossen dat aseksueel zijn eens eventjes op'... en dat vind ik dus vrij onrespectvol

pinky

Vreemde vent ja. Het is maar goed dat je van hem af bent. Daarbij is slachtoffer spelen voor veel mensen veel makkelijker dan aanstichter. Kijk maar eens naar oplichters. Ze doen het bewust, maar als mensen hen erop aanspreken lag het niet aan hen, want de brug stond open en de hond had hun huiswerk opgegeten en...oh ja... de goudvis is pas (na jaren van trouwe vriendschap) overleden dus hij/ zijn kon er echt niets aan doen!

Ik denk dat hij ook zo iemand is. Je eerst naar de mond praten en als jij dan toch echt op je strepen blijft staan, zoals je hem al had beloofd, dan is hij ineens gekwetst. 'Zoals de waard is, vertrouwd ie zijn gasten,' zullen we maar zeggen.

myra

Het bewijst weer maar eens dat er mensen zijn die gewoon niet weten/begrijpen wat aseksueel zijn is...

'Mijn gevoelens voor jou waren wel oprecht' zegt hij dan... Seksuele gevoelens ja!  :banghead:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Ik denk dat als hij van me gehouden zou hebben hij het contact niet zomaar verbroken zou hebben...

pinky

Niet zonder slag of stoot in ieder geval. Dit ging te gemakkelijk. Echt balen, dit soort dingen! Wat ik nog altijd niet snap is dat mensen je niet geloven als je iets zegt, enkel omdat ze het zelf zo niet ervaren of omdat het onbekend is. En dan ook nog even willen bewijzen dat wat jij zegt niet waar is/ dat hij de uitzondering op de regel is. Eigenlijk vind ik deze man best egoïstisch. Zeker zoals hij met jou omgaat! Bleg!