Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Hij is inderdaad erg schattig  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AniMeshorer

Is Myra niet langer actief hier? Niemand die weet hoe haar via email te bereiken (als ze dat tenminste zou willen)?

Ze komt uit dezelfde provincie als ik (nu ja, strict genomen is Brussel apart van Brabant), ca zelfde leeftijd, ... Had wel graag eens voorgesteld iets te gaan drinken en ervaringen over onze "issues" uit te wisselen en hoe we er mee omgaan. Gezien het aantal Belgen, en zeker in de buurt van Brussel, niet zo hoog ligt, en gezien haar tekst in de ledenvoorstel-pagina erg mooi geschreven was, had ik graag contact genomen. Mocht iemand weten hoe haar te bereiken... (maar vraag haar AUB wel eerst of ze het wel ziet zitten haar emailadres door te geven, ik wil zeker niets opdringen)

THX
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

JustKidding

Citaat van: AniMeshorer op augustus 04, 2014, 02:59:29 PM
Is Myra niet langer actief hier? Niemand die weet hoe haar via email te bereiken (als ze dat tenminste zou willen)?

Ze komt uit dezelfde provincie als ik (nu ja, strict genomen is Brussel apart van Brabant), ca zelfde leeftijd, ... Had wel graag eens voorgesteld iets te gaan drinken en ervaringen over onze "issues" uit te wisselen en hoe we er mee omgaan. Gezien het aantal Belgen, en zeker in de buurt van Brussel, niet zo hoog ligt, en gezien haar tekst in de ledenvoorstel-pagina erg mooi geschreven was, had ik graag contact genomen. Mocht iemand weten hoe haar te bereiken... (maar vraag haar AUB wel eerst of ze het wel ziet zitten haar emailadres door te geven, ik wil zeker niets opdringen)

THX

http://asexuality.org/du/index.php?action=profile;u=5199

Bedoel je haar?
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AniMeshorer

Jeps; heb haar intussen ook al gedag gezegd per PM. Dus problem solved  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.