Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

presentie-lijst

Gestart door Knoddepropje, november 26, 2005, 01:05:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Wat ik mij als totaal niet forum-deskundige nu weer eens afvraag hè? In de presentielijst zijn sommige namen rood en andere zwart.....Wat is de betekenis daarvan??? Of het verschil daar dan tussen???

TBW

Knoddepropje, dat komt doordat er administrators en gewone leden zijn.

ChibiFirli, Ereinion, Myra en ikzelf, TBW dus, verschijnen in het rood om te laten zien dat er een administrator (lees: chroote baasj) aanwezig is  :schater:

Kan ook zijn dat jij zwart van ziel bent, maar dat is een andere denkpiste...

:rollol:

Knoddepropje

 :rollol:
Haha, nee hoor, niet zwart van ziel, hooguit van longinhoud :-\
Dank je voor de uitleg, heb ik vandaag weer wat geleerd, en moet je nagaan, de dag is pas net begonnen ;D
Ik vroeg het mij gewoon af, ik had het al vaker opgemerkt, maar wist niet precies de oorzaak van het kleurverschil.
Dacht eerst bijvoorbeeld dat de rode namen net nog iets gepost hadden of zo, maar die denkwijze viel in gruizels toen mijn eigen naam maar niet rood wilde worden....
Vandaar dat ik t toch maar eens vroeg, om mijzelf een hoop gepuzzel te besparen :D

TBW

Wees gerust, het is er het uur niet voor!

:D

Mannetje

Ik zie af en toe dat er ook "verborgen" leden online zijn  :-\
Dan vraag ik me meteen af, wat zouden ze dan te verbergen hebben  ???

pinky

Wuh? Wat zijn nou weer verborgen leden?

Sismo

Dan ben je wel online, maar heb je liever niet dat iedereen dat kan zien...denk ik!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Ja dat is het. Dan denk ik bijvoorbeeld van, wie zijn vriend/vriendin heeft zich stiekem aangemeld of zoiets.
Het kan ook iemand een nog veiliger gevoel geven van nog meer anonimiteit.

pinky

Hoe doe je dat dan weer in hemelsnaam.

Ienepien

Sommige 'gasten' lezen ook wel eens 'verborgen' en dan vraag ik me vaak af, hoe ze dát nou weer klaar spelen.... :-\