Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

O, Ereinion, wat super tof voor je  :knuffel:
Natuurlijk wil ik ook lid worden van jouw fanclub  :cake:  :cake:  :cake: Ik heb zo veel vertrouwen in je dat ik gewoon alvast voor een paar jaar vooruit betaal  :D

Ik ben ook erg benieuwd naar de vertaling! *baalt ervan dat ze haar studie nog niet af heeft, wilde natuurlijk graag Ereinions persoonlijke vertaler worden  ;) *

O, nu lijkt het net alsof ik niet benieuwd ben naar je boek, alleen naar de vertaling  :-[
Zo bedoel ik het natuurlijk niet. Ik ben namelijk nog veel benieuwder naar het boek! Zeker na dat stukje dat we al hebben gelezen.
Ik vind de titel trouwens erg cool. Die trekt meteen de aandacht  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

En je schrijversnaam, is dat Ereinion? :-\

Ereinion

Gewoon mijn echte naam.

Jovi, ze zoeken nog vertalers in Engels, Frans en Duits. Iets voor jou?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Kunnen ze die vacature nog een jaartje openhouden?  ;)

Op het moment kan ik er nog niet zo heel veel mee, maar zou je me de gegevens van hun willen pm-en? Misschien kan ik dan later eens contact opnemen of een open sollicitaite sturen ofzo. Als ze jouw boek uitgeven moet het een leuke uitgeverij zijn!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Heb ik iets gemist, Jovi? Of aan het dementeren? Je bent een taal aan het studeren?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik durfde dat niet te zeggen  :-X
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dan ben ik in ieder geval blij dat het niet alleen aan mij ligt!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ehm, ligt het dan misschien aan jullie allebei?
Dat heb ik toch wel eens geroepen, toch? Toch?

*gaat op zoek*
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Kan even niet vinden wat ze zogt, maar heeft toch in ieder geval één verwijzing gevonden:
http://asexuality.org/du/index.php?topic=878.msg33596#msg33596
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Oh, nou snap ik het, op 12 juni was ik niet thuis!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :schater:
Dat verklaart alles.
MAar ik weet zeker dat we het er ergens anders ook nog over hebben gehad. Want toen zij Zonnekind namelijk dat ze eerst voor tolk/vertaler had gestudeerd, maar daarmee was opgehouden.

mmm, deze discussie moet we volgens mij verder houden in mijn fanclub. Hier gaat het om Ereinion!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :D Dan ben ik toch vast aan het dementeren, ik kan me er niets van herinneren! Sorry!
* hoopt dat ze niet ongeinteresseerd overkomt*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Nee joh, natuurlijk niet.  :handschudden:
Er staat hier zo verschrikkelijk veel dat je echt niet alles kunt onthouden. Maar goed, Jovi studeert dus voor vertaler Engels en wil graag Ereinions persoonlijke vertaler worden  :D
Ereinion heeft namelijk een heel mooi boek geschreven en heeft nu een eigen fanclub! (zo, weer terug bij het onderwerp)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :klap: Succes met het vertalen van Ereinions eerste boek! (ja, ik weet, dat is al vertaald, maar zo blijf ik enigszions bij het onderwerp)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :D maken we gewoon twee versies. De echte fans willen dan alle versies hebben en dan verkoopt Ereinion nog meer!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?