Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Echt knap! Ik vind dat het absoluut uitnodigt om de boeken te lezen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Uffie

Echt heel mooi! Het is dat ik je boeken al gelezen heb, maar deze trailer nodigt zeker uit om ze te gaan lezen.
Is there any escape - A guy called Gerald

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai


NewacE

Heel mooi gedaan. Gefeliciteerd
Het is helaas een genre waar ik me niet door heen kan worstelen, anders zou ik ze zeker lezen.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Ereinion

Dank je.

Geeft niets hoor. (maar mocht je het nog een kans willen geven, op mijn website staan de eerste dertig pagina's. Wie weet valt het mee. ;-))
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Wauw, stoere trailer  :klap:
Spannend hoor dat de Engelse versies nu ook bijna uit zijn. Nu kun je eindelijk de wereld veroveren  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

NewacE

Citaat van: Ereinion op november 23, 2013, 08:29:29 PM
Dank je.

Geeft niets hoor. (maar mocht je het nog een kans willen geven, op mijn website staan de eerste dertig pagina's. Wie weet valt het mee. ;-))

Ik zal een poging wagen.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Ereinion

Hoeft niet, perse, hoor.

Dank je, Jovi!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Misschien zijn er hier mensen die dit leuk vinden. Aanstaande zondag geef ik een boekfeestje ter ere van Jager - alweer mijn vijfde boek. Het wordt een tuinfeest in Borne, tussen 14.00 en 17.00 uur. Wil je ook komen, laat me dat dan even weten, dan geef ik je het adres. Het is in ieder geval op loopafstand van het station.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Dutchamoeba