Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Traag en uitloggen?

Gestart door Zonnekind, februari 11, 2008, 02:13:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Ja, Pinky, dat was mij ook al opgevallen.
Mijn voordeel is gelukkig dat ik een tv-kaart in mijn pc heb, dus ik ga dan verder als ie het weer doet.
Ben nu bijvoorbeeld tussendoor af en toe aan het posten en film aan het kijken.

Maar dat even ter zijde. De reden waarom zo traag? Ik denk dat het aan de server ligt waar deze site is gehost.
De beheerder van de site zou daar het probleem kunnen voorleggen.

pinky

Ohw, en wie is de beheerder?  ???

Mannetje

Ik denk de administrators. En anders weten zij het misschien?

Sismo

Chibi toch?
Ik had het ook een beetje, maar meerdere sites doen het de laatste dagen traag, dus ik dacht dat het aan mijn server lag (mss is dat ook wel zo)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik heb ergens gelezen, dat Int.Explorer 8, die te downloaden was in april, oorzaak is van het trage gehalte.
Ik heb het ook, en soms is Aven zelfs niet eens te laden...........

jojo83

Ook ik merk de traagheid en af en toe loopt de pc tijdens het avennen zelfs helemaal vast...Grrrrrrrrrr!
Zou balen zijn als int. explorer 8 daar de oorzaak van is

pinky

Ja, dan ga ik dat snel eens undo-en.

Trouwens, ik moet toch mijn hele PC leeghalen en opnieuw installeren. Hij loopt me de laatste tijd iets te vaak vast. Soms zelfs tijdens het afsluiten. Wazig!Moet ik hem resetten zodat hij kan aflsuiten (kom vaak pas na een uur erachter dat ie zich nog niet helemaal heeft afgesloten, omdat ik op aflsuiten druk en wegloop)

Mannetje

Ik heb Internet Explorer 7. En die heeft er ook last van. Dus dat zal de reden niet zijn.
Als de AVEN site niet wil laden, dan doen andere site's het gewoon wel.

pinky

Ja, bij mij ook. Het ligt dus echt aan deze site met iets. Maar goed, de laatste paar dagen gaat het gelukkig weer goed!

jojo83

Klopt dat de andere sites het wel doen als AVEN het niet doet, alleen is bij mij dan wel alles trager dan normaal. Ik merk echt verschil sinds ik internet explorar 8 heb. Is er niet beter op geworden.
Mar de afgelopen dagen gaat het inderdaad gelukkig goed  ;)

petra1963

Ja, nu gaat het weer goed !  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik ben na het installeren van IE8 overgestapt op Firefox. Heb het nu wel gehad met Microsoft. Als er echt iets mis is met de site moeten we denk ik bij de beheerders van het grote AVEN terecht.
Bij mij werkt alles op het moment normaal.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

Eerder vandaag kon ik de site niet op, heel af en toe heb ik ook wel eens problemen met traagheid.

pinky

Ik had het gisteren weer even. Maar tien minuten later had ik weer nergens last van... dus ach...

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 27, 2009, 03:13:35 PM
Als er echt iets mis is met de site moeten we denk ik bij de beheerders van het grote AVEN terecht.
Klopt ;D.

Wij kunnen aan 2 dingen aan:
code van het forum
databank waar alle berichtjes, gebruikersinfo, enz op staat

Ik heb geen idee van de capaciteiten van het onderliggende platform. Ik weet enkel dat we dit alles gratis krijgen ;D.

Als het echt problematisch is, kunnen we altijd naar een andere plek uitkijken. Kost is normaal niet iets om ons al te veel zorgen over te maken (stel dat elk redelijk actief lid een euro per maand kan missen, dan hebben we waarschijnlijk al meer dan we nodig hebben). Het forum verzetten daarentegen zal wel wat werk en moeilijkheden met zich meebrengen. Allemaal doenbaar, kost gewoon wat tijd ;).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry