Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

help avatar

Gestart door silvertje, maart 08, 2008, 08:48:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

solo

Ereinion hartelijk dank voor het plaatsen van mijn avatar  :handschudden:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Ereinion

 :D Graag gedaan.

Volgens mij was het probleem dat je twee keer 'http' had gebruikt in de link die je had ingevuld. Dus het was een makkie.
En hij is erg leuk!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Mooie avatar, Solo !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wat een leuke avatar Solo!  :pinguin:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Gabrielle

Ook eens geprobeerd, zonder succes  :78:
Zou dat normaal niet moeten lukken om zo'n ding te uploaden vanaf mijn eigen pc?
Bezorg ik het dan ook maar via email?

Hoe plakken jullie trouwens plaatjes in berichten?

Ienepien

Citaat van: peter1963 op maart 12, 2008, 08:12:39 AM
Mooie avatar, Solo !

Die van Solo zie ik al een tijdje niet meer. :(

Gabrielle

Ik zie daar ook een kruisje staan...

Sismo

Je kunt (door één of andere storing) geen plaatjes van je eigen computer plaatsen. Wèl kun je een link naar een plaatje van internet gebruiken. Als je een eigen webalbum hebt, zou het van daaruit ook kunnen, dan wel met een eigen plaatje.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Of je mailt hem inderdaad naar mij.

Plaatjes in je bericht kan ook alleen vanaf internet. Als je een reactie schrijft zie je boven je schrijfveld de smileys, maar ook andere symbolen. Je klikt op het schilderijtje (voor het wereldbolletje), dan verschijnt er dit: (img)(/img) Ik heb de vierkante haakjes [ ] even vervangen door ronde, anders kun je de codes niet zien. Tussen die twee codes plaats je een link naar een plaatje, dus bijvoorbeeld: (img)***link***(/img)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.