Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aanpassingen forum

Gestart door bebe, maart 23, 2008, 09:49:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gabrielle

Ja, wat goed van Ienepien dat ze zich dat afvroeg  :klap:

Ienepien

Eh, nog ééntje. Onder de berichten staat een knopje: notificatie.
Iemand een idee, waar dat voor is? :-\

Gabrielle

Jij vraagt, ik probeer...
Als je daar op klikt, krijg je de vraag of je per email wil worden verwittigd als iemand op dit bericht reageert. Ik heb op ja geklikt, dus ik denk dat ik zodadelijk een mail ga ontvangen.

Ienepien

Aha, werkt dat zó!
Er zijn hier inderdaad een aantal leden, die alleen maar reageren op topics, waar ze zelf in gepost hebben. En er een e-mail-bericht van krijgen als er weer een nieuwe reactie is geschreven.
Werkt dat zo! :klap: 

* Ienepien gaat het dus ook eens proberen. ;D

Gabrielle

Nou, het blijkt soms wat ingewikkelder.... Ik had het aangeklikt in het lijstje met de laatste 10 berichten. Maar als je in het onderwerp zelf zit, wordt de vraag op een andere manier gesteld.
Ik kreeg geen mail na mijn eigen reactie, maar wel na die van jou.

En als je het aanklikt bij een reactie van jezelf, wordt gevraagd of je wil voorkomen dat er iemand op reageert.

Multifinctionele knop zou ik zo zeggen  :)

Ienepien

Ik kreeg net naar aanleiding van jouw berichtje hierboven keurig een mail van Aven.
En in die mail een functie om het bericht te gaan lezen, en een om de notificatie weer uit te zetten. Grappig. :D
Werkt ie bij jou nu ook? :-\

Gabrielle

Zo te zien wel.
Nu maar snel weer afzetten...

Ienepien

Ja, heb ik ook maar gedaan. Ik lees hier toch alles al..... ;D

pinky

Pff.... als ik een notificatie zou krijgen na elk niewu bericht in een topic waarin ik heb gepost...eeuhm... ik denk dat ik dan gek wordt van alle mailtjes! Aaaah! Neej, dat doe ik maar niet. Maar wel leuk om dat alles te weten! Hihi!

Sismo

Gossie, na ruim 2 jaar leer ik ook nog iets bij!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


Ienepien

Misschien kan Chibi iets doen aan de kleine lettertjes, die verschijnen als je iemand citeert?
Er schijnen mannen in de midlife-crisis te zijn, die het niet meer kunnen lezen. :schater:

ChibiFirli

Citaat van: Ienepien op maart 30, 2010, 10:57:49 AM
Misschien kan Chibi iets doen aan de kleine lettertjes, die verschijnen als je iemand citeert?
Er schijnen mannen in de midlife-crisis te zijn, die het niet meer kunnen lezen. :schater:
Test

Zo beter?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ienepien


pinky

Echt wel beter! Dank je wel!