Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aanpassingen forum

Gestart door bebe, maart 23, 2008, 09:49:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Ace, kan jij de tijd goedzetten van het forum?
Tevens zijn de eerste emoticons in het 2e scherm bij mij niet zichtbaar. Ik heb Google Chrome. Ik zie dat ze onder Explorer wel zichtbaar zijn. Alleen bevalt Explorer mij niet zo goed.

AceVentura

Het forum maakt waarschijnlijk gebruik van de server tijd. Ik heb hier zelf ook wat mee zitten rotzooien en je kan het in je eigen profiel wel goed zetten. Onder profiel -> Layout voorkeuren heb je de instelling "Tijdafwijking". Bij mij staat die op 0 en dan klopt de tijd weer (was tijdens de zomertijd 1), dit heeft uiteraard alleen effect als je ingelogd bent.
Als ik vanmiddag/vanavond nog wat tijd over heb zal ik even kijken of er een generieke instelling te vinden is voor het hele forum.

Chrome heb ik zelf nog nooit gebruikt (en was ik door de sterke band met google ook niet van plan ;) ). Het enige wat ik kan bedenken is dat er misschien een ingebouwde pop-up blocker is die het tegen houd, dit zou je in je instellingen moeten kunnen vinden. Het popup-je zelf maakt gebruikt van standaard functionaliteit die in alle browsers zit, dus daar verwacht ik eigenlijk geen problemen mee.
Als andere browser kan ik je Mozilla Firefox aanbevelen, dat werkt hier zonder problemen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Bij mij doet hij het soms wel en soms niet. Ik heb ook chrome. Maar goed, als ik met het pijltje erop ga staan krijg ik ook de code te zijn en bij bricks begrijp ik ook wel dat :bricks: dit plaatje erbij komt!

AceVentura

Ik heb nog even gezocht bij http://www.simplemachines.org, over het chrome probleem ben ik niets tegen gekomen in relatie tot smiley's. Misschien kunnen jullie kijken of daar iets staat wat de buurt komt van waar jullie last van hebben ? Dit lijkt me het beste beginpunt: http://www.simplemachines.org/community/index.php?board=9.0

Voor de tijd had ik de instelling over het hoofd gezien, die is er wel :) Die staat nu globaal op +6 uur, als de afwijking in je eigen profiel op 0 zet moet het kloppen. Het enige wat we steeds zullen moeten doen is met het begin/eind van de zomertijd die globale instelling aanpassen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Daar ben jij dus vanaf nu dé man voor. :klap:

AceVentura

Daar was ik al bang voor  :D

Weet je wat er gebeurt met dingen die ik moet doen ? Eerst even kijken of ze te automatiseren zijn :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Haha, dan ben je er tóch lekker mee bezig. :P

pinky

Neej, met ons verveel je je nooit!

Jovi_Hobbes

De tijd zit nu alleen niet meer op 24-uursklok. Niet dat dat heel erg is hoor, maar het lijkt nu net alsof jullie conversatie midden in de nacht heeft plaatsgevonden. Maar ja, misschien was dat ook wel zo  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


AceVentura

Die 24-uurs notatie was me ook al eerder opgevallen, in mijn profiel staat hij wel op 24 uurs :)
Als we die globaal aangepast willen hebben (voor zover ik weet alleen als je niet ingelogd bent, daarna is de instelling in je eigen profiel actief) dan kan dat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Ik heb een nieuwe pc. :P

Maar nu moet ik er zowat een vergrootglas bij hebben. Alle lettertjes zijn weer zooooooo klein. :-\

Sismo

Dat kun je wel instellen, toch?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Uhhhhhhhhhhhhh, wil je dit cyberomaatje effe hellepu? :-\

Sismo

Uuuuuuhhh....dan ga ik eerst even zelf oefenen...zou het zo niet uit mijn hoofd kunnen zeggen.....zo terug!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-