Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aanpassingen forum

Gestart door bebe, maart 23, 2008, 09:49:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Al gevonden! Boven in je scherm staat ergens het kopje "beeld", klik dit aan. Je krijgt dan een aantal mogelijkheden, o.a.""lettergrootte". Hier kun je de letters dus groter instellen! Eitje!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Yeah! Gewoon beeld op 125% gezet, ipv 100. :cheerleader:

Jovi_Hobbes

Je zou eventueel ook de resolutie aan kunnen passen, maar als cyberomaatje gelukkig is met de oplossing van Sismo moet ze het vooral zo laten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Cyber-Sismo helpt!  ;D ...maar weet niks van resolutie....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

De resolutie aanpassen is met de moderne LCD schermen niet echt een optie meer, het beeld word namelijk lelijk als je een andere resolutie aanbiedt dan waar hij voor gemaakt is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Autisten ftw. :schater: Want het oranje gewoon negeren is ofc GEEN OPTIE.

Op de hoofdpagina heb je zo'n knopje rechtsonder dat al het oranje doet verdwijnen.
Niet afdoende ofc, dan moet je eerst subfora nog bekijken om te checken of er ook niet toevallig in een ander, wél boeiend, topic gepost was. Maar een knop die dat voor je oplost zit vast niet de software. (even gebaseerd op mijn ervaringen met de uitgebreidheid van forum software :P) (En om het zelf te fixen moet je wel érg geruite overhemden hebben :P)

AceVentura

Wat je het beste kan doen is volgens mij bij de ongelezen berichten eerst bekijken wat je interessant vind en daarna de "alles gelezen" knop gebruiken. Het probleem is een beetje dat het forum niet kan bepalen wat je interessant vindt :)

Citeer
(En om het zelf te fixen moet je wel érg geruite overhemden hebben  :P)
???
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Citaat van: Evelyn Quinto™ op mei 28, 2011, 12:35:27 AM
["Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken."
>>> oh de stress! :P anyway ik ga voor 1 vraag geen nieuw topic aanmaken hoor, sue me :P
Die opmerking over 120 dagen moet je gewoon negeren hoor. Oude onderwerpen mogen altijd weer tot leven worden gewekt.

Citeer
Waarschijnlijk weirde vraag, maar is het misschien mogelijk om één of andere uitvinkknop/verbergknop te maken voor topics zodat ze niet constant in men 'ongelezen berichten' komen + dat ik ze niet constant moet 'aanzien'?
dit klink vast super negatief :schater:

Ik geloof dat ik je vraag nog niet helemaal goed begrijp en weet niet zeker of Fricai en Ace er nou een antwoord op hebben gegeven of dat jij iets anders bedoelt.
Bedoel je dat je op de knop 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' klikt en dan ook berichten krijgt uit onderwerpen die je niet wilt zien?
Of bedoel je dat je notificatiemailtjes krijgt in je PM-inbox?
Of bedoel je misschien iets totaal anders en snap ik het echt helemaal niet?  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Ace; Geruite overhemden is stereotypisch voor nerds, right? :P

Denk dat die 120-dagen waarschuwing wel uit te zetten is in je Admin CP trouwens.

AceVentura

Ik weet niet wanneer jij IRL (dus niet in TBBT ! :) ) voor het laatst een nerd hebt gezien, maar ik heb ze nog nooit met een geruit overhemd gezien :)

Die 120 dagen waarschuwing is inderdaad uit te zetten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Vandaar dat ik zei 'stereotype' ipv 'feitelijk', hea :P zou ook kunnen dat het niet zo bekend is hoor, maar het kwam zo willekeurig in me op :P

Edit: Btw niet dat ik me echt stoor aan die waarschuwing trouwens. :P Maar gezien Jovi hem blijkbaar overbodig vond. :)

Fricai

Citaat van: Evelyn Quinto™ op mei 28, 2011, 05:52:36 PM
oranje!? wie wat waar hoe wnn? :P seriously? xD

Euh, right.  :schater: Op dit forum blauw, ik had oranje in mijn hoofd, nevermind. :P

Fricai

god trut :P  :schater: subfora met 'ongelezen berichten' hebben zo'n blauw tekentje ervoor... :P En op een ander forum waar ik vaak op zit is het oranje, nu misschien ietsje meer helder?  :) :P

Jovi_Hobbes

Als je naar je profiel gaat en dan naar Lay-out voorkeuren krijg je een lijstje met dingen die je aan en uit kunt zetten. Misschien helpt het om een vinkje te zetten voor: Geef geen waarschuwing als er een nieuwe reactie is.

Ben benieuwd wat dat doet...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Retorisch joamaarjoa, dat kon ik ook niet ruiken! :P