Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hardlopen

Gestart door Ienepien, mei 12, 2008, 10:35:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Hoe is je oefenschema ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

De mijne?

Die eindigde met 2x 27 minuten, met een pauze van 5 minuten waarin je wandelt. Dat hebben we gehaald, maar ik vond het te zwaar. Dus doen we nu 2x 20 minuten en 1x 10 minuten, en dan 3 pauzes van 2 minuten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Pffff.... als ik dat ooit ga halen dan kun je me daarna waarschijnlijk opvegen en afvoeren!  ;)

Ereinion

Dat dachten wij in het begin ook.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Ereinion

Zo erg was het nog niet.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Oh gelukkig...nou ik hou het toch maar bij Jazzercize... ;)

Ereinion

Ik ben woensdag naar de sportschool geweest. Was vanuit mijn werk geregeld. Het was de eerste keer dat ik er binnen was en het viel me heel erg mee. Al die gewichtapparaten hoeven van mij niet zo, maar het fietsen en roeien vond ik wel leuk. En het squashen. Het sfeertje was sowieso goed, omdat je met zo'n grote groep was.
En na de tijd alle uitgezweette calorieen weer naar binnen gewerkt in de vorm van bitterballen.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

En de mannen een biertje zeker? Haha, tsja... Maar wel gaaf dat jullie dat zo doen zeg!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Pinky op mei 23, 2008, 08:59:11 AM
En de mannen een biertje zeker? Haha, tsja... Maar wel gaaf dat jullie dat zo doen zeg!

Inderdaad.

Ja, wat dat betreft is het op het werk wel heel gezellig. Ik zie er dan ook niet tegenop om zometeen terug te gaan. Gelukkig wel voor twee dagen, trouwens.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Zo, relaxed! Ja bij zo'n bedrijf zou ik ook wel willen blijven werken. Voor mij zijn mijn collega's nog altijd belangrijker dan het werk zelf! Ik heb liever iets minder leuk werk met leuke collega's dan mijn droombaan maar met vervelende collega's. Dat kon toch een boel verpesten!

Ereinion

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Dit was trouwens eenmalig, maar er gaat misschien wat geregeld worden. Dan zal het alleen niet met een hapje en een drankje zijn, denk ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Sismo

Wanneer ga je weer beginnen dan, Ereinion?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-