Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hardlopen

Gestart door Ienepien, mei 12, 2008, 10:35:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Citaat van: Willem op mei 12, 2018, 02:46:30 AM
Citaat van: Fricai op mei 12, 2018, 02:41:22 AM
Bijzonder. :) Hoop dat je het nog lang vol houdt!
Op laag tempo?  :wave:
Vorige zondag de Fintro Stadsloop in Gent meegedaan.
Op de afstand van 5,8 km,  tijd : 29m10s  (11,93 km/u)
Voor mezelf eindelijk terug een supertempo !  :-)  (finish 3° man in +60 jaar categorie) 
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Eugenie84

Top gedaan. Dan waren er blijkbaar 2 runs in de stad. Ik ben in de blaarmeersen gaan kijken naar de obstacle run.
Omwille van de blessures hou ik het dan maar op wandelen.

Willem

Blessures maken blijkbaar universeel deel uit van de lopers-"FUN" ...  :schater: :schater: :schater:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

TriMimi

Hardloopjunkie en ondanks een langdurige kuitblessure van vorig jaar toch lekker aan het hobbelen (de blessure is onder controle overigens). Zeker na het voltooien van m'n eerste marathon dit jaar in Rotjeknor en na het ontdekken van trailrunnen  :ange:

Willem

#109
Afgelopen zondag weer een recreatieve korteafstandswedstrijd meegedaan.  Scheldejogging 2018 in Temse.  Heel gelukkig !  Sneller dan 12 km/u gelopen.  5,18 km in 25m 48s :-)

.... volgende 5K wedstrijd : 24 juni
En dan, 30 juni, de 10 miles van Waasmunster (30% trail, met heuvel en zandpad) :-)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Willem

Citaat van: TriMimi op juni 14, 2018, 05:04:53 PM
Hardloopjunkie en ondanks een langdurige kuitblessure van vorig jaar toch lekker aan het hobbelen (de blessure is onder controle overigens). Zeker na het voltooien van m'n eerste marathon dit jaar in Rotjeknor en na het ontdekken van trailrunnen?  :ange:
Ik wil méér van je horen ! :-)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner