Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hardlopen

Gestart door Ienepien, mei 12, 2008, 10:35:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

 :D maar van de hele dag voor de tv hangen, word je inderdaad erg moe.

Ik moet je wel bedanken, Peter. Nou snap ik eindeljk waarom die fitness-dvds zo goed verkopen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ha! Ik ben lekker wezen zwemmen afgelopen vrijdag, een hele kilometer!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

En ik doe inmiddels yoga oefeningen die echt voor gevorderden zijn !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ik zit inmiddels op Jazzercize. Twee keer in de week een uurte hotsen en klotsen in de hitte (grote zaal, deuren open, nuien 36 graden...pfff). Nou ja, je moet toch wat doen om je conditie op peil te houden!

petra1963

Dat zal vast goed lukken, Pinky !  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Echt supergoed, ben al minstens twee kilo verloren (aan zweetjes dan...)

Ienepien


pinky

Haha, nou nog niet te snel he? Dat was zweet, dat heb ik erna aan water weer bijgedronken! Hihi! Maar goed, het werkt wel. Ik voel me over het algemeen toch beter! En eigenlijk vind ik dat niet leuk. Ik vind sporten niet leuk... het gevoel dat ik eran overhou wel... Dilemma!

Ereinion

Ik ken het dilemma.

Gisteren weer hardgelopen en op 2 minuutjes na is het gelukt!  :klap:

(Dit klinkt natuurlijk raar. Ik bedoel dat we in plaats van 50 minuten 48 minuten hebben gelopen.)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ach, wie kijkt dan op een minuutje meer of minder. Trouwens, als je vier minuten gewoon gelopen hebt, dan heb je ook twee minuten hardgelopen, toch? Ik vind dat je het gered hebt!

* Heeft Pinky Ereinion nu het middel gegeven om te stechelen? Ohoh *

Sismo

Wow! 48 minuten! Ik vind dat ongelooflijk lang!  :klap:
*denkt terug aan een week geleden, toen ze ongeveer 2 minuten hard heeft gelopen....*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 ;D Nee hoor, Pinky. Daar gaat mijn broer niet mee accoord. Dus dat wordt volgende weer gewoon weer harlopen, maar dan wel 50 minuten. We lassen trouwens wel twee pauzes in...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MaankindJ

euhm met hardlopen bedoel je jjoggen??
da is wel VREEEE goe ej
shit zeg ge gaat mij nog jaloers maken hehe, zou eiglijk ook op zn minst weer 30 min. zonder probleme kunne lope
:cake:  :cake: proficiat hehe
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

 :D Nou, dertig minuten achter elkaar zonder problemen lukt mij ook niet hoor. Dus je hoeft niet jaloers te zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.