Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie is Eugenie?

Gestart door Eugenie84, mei 22, 2008, 11:28:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Tsja...zelfspot maakt mensen een stuk leuker om mee om te gaan!

Jovi_Hobbes

Een beetje laat maar toch nog van harte welkom Eugenie!  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Eugenie84

#18
Ondertussen ben ik er 33. Sinds kort (februari) weer bezig met mijn seksualiteit. Nog steeds geen relatie. Geen intiem contact meer met die vriend van mij. Op het laatst onderging ik de intieme zaken die hij deed gewoon en dat is niet ok. ? 
Nu iemand (man/yonitherapie) leren kennen die mij via massages mijn lijfje beter leert kennen. Daarnaast knuffelen en praten/mailen we vooral veel. 95% is eenrichtingsverkeer hij -> mij.
Ik moet niks doen, maar mag (strelen bv.) het wel. Iets wat voor mij goed werkt. Omdat er geen seksuele verwachtingen zijn en onze grenzen gelijklopend zijn, merk ik dat ik veel minder passief ben, dan vroeger. Ik had altijd het idee dat ik vooral wist wat ik niet wou doen. Dat was dan ook vnl vanuit het hoofd beredeneerd. Ik miste ook een groot deel passie van mijn kant, maar als je te veel schrik hebt om de ander te veel op te winden. Dan wordt dit (bij mij) onbewust geblokkeerd. De dingen die ik niet leuk vond gebeuren nu niet meer. En als dit wel zou gebeuren, dan mag stop zeggen altijd, zonder dat ik het gevoel heb hem af te wijzen. Er is geen sprake van seksuele opwinding bij hem, dus dat maakt het ook al wat gemakkelijker. Nu gebeuren er veel meer dingen vanuit mijn lijf zelf. Ik kan intiem met een man zijn, dus wel leuk vinden. Maar dit binnen bepaalde grenzen.
Ook nog steeds niks met een vrouw gedaan, maar ik zie mij wel nog steeds als lesbisch.
Verjaardagskussen, tongzoen, penetratie, een man oraal of handmatig bevredigen zijn nog steeds een no go.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eugenie84

Bedankt voor de welkommetjes.