Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Partner gevonden via dit forum?

Gestart door X-U, juli 09, 2008, 08:52:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan

Logan,

Er bestaan ook mensen die met jou kunnen meedenken/voelen en de vorm van bindingsangst (of hoe we het noemen) herkennen en dat oppakken omdat ze een goed gevoel bij je hebben.

Al je 'nadelen' opnoemen is niet echt objectief, ieder mens heeft voordelen die een mogelijke partner wel boven de nadelen stelt omdat er een goed gevoel is. 

Het is goed mogelijk dat je iemand ontmoet waarmee er een betoverende klik is, dat kan zomaar op iemands pad komen.
Soms met een berg toeval. Dan ga je geloven dat er een bijzondere macht is die zoiets voor je heeft geregeld.

Ik heb dat twee keer meegemaakt.

De eerste keer waren we nog jong, maar werd ik afgestoten door de bindingsangst en onzekerheden van mijn meisje.
Moeilijke jeugd etc.. Seksueel lag alles heel gevoelig door aandacht zoeken die ze thuis niet kreeg en dat zijn dan de verkeerde jongens..
Ga die negatieven ervaringen maar ff proberen om te buigen naar een 'iets moois gevoel'.
Maar ik voelde dat het goed was en heb mij er als een pitbull aan vast gehouden.
Mijn omgeving verklaarde mij compleet voor gek.
De jonge leeftijd speelde positief mee omdat de ballast dan nog een beetje beperkt is, maar het was toch een enorm gevecht.
Kort samengevat zijn we inmiddels meer dan 25 jaar bij elkaar en is alles meer dan normaal.
Ze ontwikkeld zich nogsteeds in positieve zin. Een stukje onzekerheid is nog wel herkenbaar, maar dat is eigenlijk minimaal en gemiddeld normaal.

De tweede keer, 2 jaar geleden kwam ik, ook door een merkwaardige samenloop van omstandigheden, iemand tegen.
Met een berg ballast, met invaliditeit, met veel medicijnen. Maar er was een enorme klik.
Ik geloofde in haar...
En dan niet i.p.v. mijn eigen partner, laat dat duidelijk zijn.
De geschiedenis herhaalde zich, en daarbij haar ballast van tientallen jaren.
En dat is nog 'ietsje' moeilijker om dan dichtbij te kunnen komen.
Inmiddels wonen we zelfs in de buurt van haar en is het van ons beiden een hartsvriendin geworden.
Communiceren op persoonlijk niveau was aanvankelijk uitgesloten, inmiddels gaat dat toch een heel stuk beter.
Dat kost overigens wel veel tijd en vooral geduld, dat had ik toch een beetje onderschat.

Met dit verhaaltje (wat ik normaal ook niet van de daken schreeuw) wil ik alleen maar laten zien dat alles niet op logica of statistieken te baseren is.

Je kan iemand ontmoeten en er (uiteindelijk samen) in geloven en alles wordt koek en ei.
Daarnaast heb ik een ervaring beschreven van een alternatief wat uiteindelijk uit 3 personen kan bestaan.
Voor onze vriendin een prima oplossing, ik denk dat ze haar op maat alternatief gevonden heeft.

Ze had al lang vastgesteld dat er absoluut geen man meer in haar leven toelaatbaar was.
Op deze manier dus wel...

En we ontwikkelen ons doorlopend.

Apart verhaal hè, maar wel waar gebeurd. Misschien kan je er wat mee?











Ienepien

Logan, als je er écht in gelooft, dan kan het voor jou ook bereikbaar zijn.
Niet te krampachtig op zoek zijn, maar laat "het lot" het voor je doen.
En als je haar dan gevonden hebt, niet meteen afstoten, maar GA ervoor.
En anders kan je met Jan pm-en, die kan je hele goede adviezen geven. ;) :klap:

Ik geloof óók in jou. :knuffel:

pinky

Tsja, soms is het best irritant he? Als mensen je een hart onder de riem proberen te steken... ;)

Ienepien


Ienepien

Oké. Maar wil je volgende keer wel serieus reageren op een serieus bedoelde vraag/suggestie/mededeling/antwoord/
behulpzaamheid/raadgeving/aanwijzing/wat-dan-ook-maar????????????????? :geezer:

Ienepien


Rush`

Euhm heb ik een primeur hier?
Zoals ook al in het agora forum gepost heb ik een keer de stoute almeerse schoenen aangetrokken en gereageerd op de oproep van Claire.

We zijn nu al meerdere keren uit geweest en hebben het echt onwijs gezellig en leuk.
We zijn dolverliefd en hebben......., ja je kan het ondertussen een (asexy)relatie noemen.

Groeten van een onwijs gelukkige rush, morgen ga ik weer naar haar toe!
The circle is through the looking glass

Ereinion

 :klap: Wow geweldig! Ik vind het echt super!!!!  :knuffel:

Veel plezier vandaag!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Wat een geweldig nieuws, Rush! :klap:
Dat verdient een stukje  :cake:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

X-U

het lijkt me wel heel moeilijk om een partner te vinden...
Je komt niet zomaar nieuwe mensen tegen, dan moet je echt uit je "normale routine" stappen en andere dingen gaan doen waar je nieuwe mensen kunt leren kennen.
En dat is iets wat best wel wat ondernemingsgeest van iemand vraagt en als je onzeker over jezelf bent (zeker wat relaties betreft), is dat niet iets wat je zomaar doet.

Plus, als je dan iemand leuk vindt die je plots tegenkomt, dan moet je ook veel geluk hebben, wil die persoon je accepteren als aseksueel.
好きなものは好き、だからしょうがない。

Jovi_Hobbes

Daar zeg je inderdaad twee hele ware dingen X-U. Het maakt het er allemaal niet makkelijker op, maar zoals je hierboven kunt lezen is het niet onmogelijk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Bee

Hey,

Een leuke site is www.asexualitic.com. Daar vind je aseksuelen van zowat alle nationaliteiten. Maar spijtig genoeg zijn er zeer weinig Belgen en Nederlanders te vinden. Ik zit al een tijdje op deze site en hoop er ooit eens aseksuelen van een beetje dichterbij op tegen te komen.

Groetjes,
Phoebe

avenue

Heeee,

Het zou inderdaad leuk zijn om meer succesverhalen te horen.
Dat mensen hier elkaar ontmoeten en lang en gelukkig leven. Wat jij beschrijft dat herken ik precies!
Aseksueel o.k. maar altijd maar alleen lijkt mij ook niks.

Groetjes, Avenue.