Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Types van relatievorming

Gestart door TBW, oktober 24, 2005, 12:23:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Op relationeel vlak kan men 4 types onderscheiden, waardoor mensen gekenmerkt worden. deze types liggen niet vast, ze zijn een identificatie.

TYPE A wel drang naar seks, geen drang naar romantiek
TYPE B wel drang naar romantiek, geen drang naar seks
TYPE C zowel drang naar seks als drang naar romantiek
TYPE D noch drang naar seks, noch naar romantiek

De types B en D worden algemeen genomen geïdentifieerd met aseksualiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra


Knoddepropje

Als ik dat zo lees ben ik ook een B. Zijn we al 1 stapje verder ;D
Ik weet nu iig mijn type-nummer: Knoddepropje-Btype, haha!

ChibiFirli

Humm~
Ergens tussen B en D in ;D. Sterk gehecht aan vrijheid noemt zoiets dan :P. Tegenwoordig ben ik zo vriendelijk geworden om niet meer uit nieuwsgierigheid relatie-achtige dingen te beginnen :D. Ik hou anders wel van romantische verhalen en ik vind het fantastisch om romantische dingetjes te doen ;D. Wat begrijpelijk nogal regelmatig leidt tot misverstanden ;D.

De meeste relaties geraken gewoonweg niet gestart (niet voorbij de initiële veel knuffel-fase :P, waarbij je allebei nog single bent). Ik word niet verliefd (naja, op 1 keertje na, en dat duurde niet lang ;) ) en om de 1 of andere reden heb ik zelden het gevoel mensen te missen. Soms zie ik mensen waarmij ik vrij close was plotseling maanden niet mer zonder enig probleem >_>, en als ik ze dan weer tegen kom is het net alsof we elkaar gisteren nog gezien hebben ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

organised chaos

Ik denk dat ik ook ergens tussen B en D inzit. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant wil ik wel graag een relatie hebben, aan de andere kant vind ik het ook geen probleem om alleen te zijn.

TBW


bebe

Citaat van: organised chaos op oktober 25, 2005, 09:47:48 AM
Ik denk dat ik ook ergens tussen B en D inzit. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant wil ik wel graag een relatie hebben, aan de andere kant vind ik het ook geen probleem om alleen te zijn.

Same here!

Tempesta

Ik ben duidelijk een Beetje. Geen romanticus, maar wel drang naar romantiek. Volgen jullie het nog ;). Ik ben alleen een beetje huiverig geworden voor romantische relaties, aangezien ze tot nu toe een beetje dramatisch zijn verlopen. Maar dat is een ander verhaal ;).

TBW

Ik vind stilte leuk in een relatie; het is algemeen geweten dat je elkaar graag hebt als je samen stil kan zijn...

Tempesta

Zo iemand zoek ik nou ja. Iemand met wie stiltes niet pijnlijk zijn. Nog nooit gevonden btw.

TBW

Ik al vier mensen heb te stillen.

Er slecht praat ik van.  ;D

Knoddepropje

Dan stop maar eens met mensen stillen, is slecht voor je ontwikkeling, blijkt.... :P

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ben ook een B, geen twijfel mogelijk!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?