Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

introvert/extravert?

Gestart door myra, november 09, 2008, 09:38:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rhapsody

Ja dat vraag ik mij ook af. Maar het heeft vast te maken met de schoenen hier naartoe brengen, kost geld, transport. Plus de economie van Amerika is anders dan hier natuurlijk, alles is daar goedkoper, tenminste tijdens mijn bezoeken aan Amerika toen ik prijzen aan het vergelijken was. Ik vond alles zo goedkoop daar!

Gister terwijl ik naar het siervuurwerk zat te kijken realiseerde ik me hoe geweldig het is dat iemand zoiets heeft uitgevonden. Vuurwerk, alle kleuren, explosie na explosie dat een kleurenexplosie veroorzaakt, in allerlei vormen. Echt verbazingwekkend. Dat vroeg ik me af, het kan inderdaad heel vermoeiend zijn. :P Ook voor mensen om mij heen, haha.

anoniem12


jojo83

Ik zit er een beetje tussenin. Vroger was ike rg introvert. Maar op de kunstacademie ben ik veel opener geworden. Daarna gaan lesgeven en dat heeft me nog weer opener gemaakt. Maar eigenlijk van nature ben ik denk ik toch wel introvert, dus vandaar maar de optie ertussenin.

pinky

dus je bent een geleerd extravert?  ;)

jojo83



_dystopian_


Tempest


SKUGDY

kan soms extro zijn, maar meestal intro, en dan vooral intro bij mensen die ik niet ken (hence de reden waarom ik sinds mn introductie post maanden terug niks op t forum heb geplaatst)

TheCocaColaKitteh

Zeker weten introvert!

Hier zijn mijn MBTI resultaten:

INFJ
Introvert(88%)  iNtuitive(66%)  Feeling(47%)  Judging(56%).

Zo'n forum is speciaal voor mij bedacht.  :rollol:

http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp Hier is de test.

Atari

introvert ben liever op de achtergrond, dan dat ik helemaal voor op het podium in de spotlight sta :).
Je kan zelfs niet eens mijn Playstation account vinden dus ja zeker introvert  :flic:

Dark_Lord_

Ik heb die test gedaan die TheCocaColaKitteh had doorgelinkt en ik zit er volgens die test lekker tussenin. Geen duidelijke voorkeur naar intro- of extravert.

Kan ergens wel kloppen, gezien ik over het algemeen wel mijn mond goed kan opentrekken naar mensen, op school juist bekend stond als een gangmaker en introverte mensen af en toe moe worden van mijn uitbundige persoonlijkheid.
Aan de andere kant kan ik juist erg snel moe word van dingen waar extraverten geen last of juist plezier uit halen. Dingen zoals drukke cafés, familieaangelegenheden en andere dingen waar veel mensen in voor komen.
De juiste term hiervoor is geloof ik ambivert.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Tempesta

Citaat van: Dark_Lord_ op juni 26, 2016, 09:55:35 AM
Ik heb die test gedaan die TheCocaColaKitteh had doorgelinkt en ik zit er volgens die test lekker tussenin. Geen duidelijke voorkeur naar intro- of extravert.

Kan ergens wel kloppen, gezien ik over het algemeen wel mijn mond goed kan opentrekken naar mensen, op school juist bekend stond als een gangmaker en introverte mensen af en toe moe worden van mijn uitbundige persoonlijkheid.
Aan de andere kant kan ik juist erg snel moe word van dingen waar extraverten geen last of juist plezier uit halen. Dingen zoals drukke cafés, familieaangelegenheden en andere dingen waar veel mensen in voor komen.
De juiste term hiervoor is geloof ik ambivert.

Klinkt bekend Dark_Lord :). Ik kwam ook precies tussen introvert en extravert uit. De beschrijvingen van mijn twee types zijn een feest van herkenning (ENTJ/INTJ) :D.

Koffie

Ook zonder tests kan ik stellen dat ik vrij introvert ben, maar ik heb wel behoefte aan mensen. Drukte vermijd ik liefst en ik ben slecht in conversatie/gebabbel.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Eugenie84

Introvert. Kleine groepjes zijn ok. Ik kan ook stil zijn. Verder kan ik goed alleen zijn.