Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

websites voor aseksuelen

Gestart door myra, december 27, 2008, 10:43:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Op Facebook heb je een besloten groep "Ace and Childfree". Is niet meteen een datingsite maar wel een hele leuke groep.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Imogen

Via Twitter las ik op het account van The Asexual Blog dat je je kon aanmelden voor een Ace Pen Pal. Het bleek een groot succes, uiteindelijk kwamen er meer dan 1700 aanmeldingen!! Die worden nu door moderators van het blog met elkaar gematched.
Als die verwerkt zijn dan komt er een nieuwe ronde en kun je je aanmelden om ook een Ace Pen Pal gematcht te krijgen, als je dat wilt. Het is denk ik vooral in Engelstalig sprekende landen, maar toch leuk om ervaringen uit te wisselen. Het contact gaat wel via de mail.

Meer info: http://theasexualityblog.tumblr.com/post/123059601841/ace-pen-pal-project-faq

Echt een super leuk initiatief! Ik ga me iig aanmelden zodra dat weer kan  :cheerleader:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Eliza Harmony

Citaat van: Dutch Ace op juli 16, 2015, 08:15:55 PM
Via Twitter las ik op het account van The Asexual Blog dat je je kon aanmelden voor een Ace Pen Pal. Het bleek een groot succes, uiteindelijk kwamen er meer dan 1700 aanmeldingen!! Die worden nu door moderators van het blog met elkaar gematched.
Als die verwerkt zijn dan komt er een nieuwe ronde en kun je je aanmelden om ook een Ace Pen Pal gematcht te krijgen, als je dat wilt. Het is denk ik vooral in Engelstalig sprekende landen, maar toch leuk om ervaringen uit te wisselen. Het contact gaat wel via de mail.

Meer info: http://theasexualityblog.tumblr.com/post/123059601841/ace-pen-pal-project-faq

Echt een super leuk initiatief! Ik ga me iig aanmelden zodra dat weer kan  :cheerleader:

Ik had het al voorbij zien komen en vind het echt een heel leuk initiatief. Heb nog overwogen om me ook aan te melden, maar was het al weer helemaal vergeten. Nu ik dit voorbij zie komen begint het weer te kriebelen. Volgende ronde misschien.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Imogen

Gevonden via twitter:

http://www.whatisasexuality.com/intro/
In het Engels maar wel heel duidelijk.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SaxiePhone

#20
Wat een leuk initiatief en wat jammer dat er geen aanmeldingen meer mogelijk zijn. Ik ga me  ook aanmelden zodra dit weer mogelijk is.

_dystopian_

Je hebt nu in Belgiƫ ook een aparte facebookgroep van Belgische Aces, inmiddels toch ook al een 70tal leden:
https://www.facebook.com/groups/394057380799316

Eliza Harmony

Citaat van: Eliza Harmony op juli 18, 2015, 12:35:18 PM
Citaat van: Dutch Ace op juli 16, 2015, 08:15:55 PM
Via Twitter las ik op het account van The Asexual Blog dat je je kon aanmelden voor een Ace Pen Pal. Het bleek een groot succes, uiteindelijk kwamen er meer dan 1700 aanmeldingen!! Die worden nu door moderators van het blog met elkaar gematched.
Als die verwerkt zijn dan komt er een nieuwe ronde en kun je je aanmelden om ook een Ace Pen Pal gematcht te krijgen, als je dat wilt. Het is denk ik vooral in Engelstalig sprekende landen, maar toch leuk om ervaringen uit te wisselen. Het contact gaat wel via de mail.

Meer info: http://theasexualityblog.tumblr.com/post/123059601841/ace-pen-pal-project-faq

Echt een super leuk initiatief! Ik ga me iig aanmelden zodra dat weer kan  :cheerleader:

Ik had het al voorbij zien komen en vind het echt een heel leuk initiatief. Heb nog overwogen om me ook aan te melden, maar was het al weer helemaal vergeten. Nu ik dit voorbij zie komen begint het weer te kriebelen. Volgende ronde misschien.

En de inschrijvingen zijn weer open!
Voor degenen die niet weten wat het is: Het is een Engelstalige blog waarop je je kunt inschrijven voor een asexuele "penvriend(in)". Hiermee kun je mailen en ervaringen uitwisselen, gewoon omdat het leuk is. Meer info op de site.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Briggy

Leuk! Had vandaag het formulier ingevuld en vandaag ook meteen een match! :) Weet echter niet wie het is, want er staat alleen een emailadres.
12-1-2015 <3 MarkA

Imogen

Ik was gekoppeld aan iemand uit Amerika, maar die blijkt niet zoveel te melden te hebben. Heb al meerdere keren een uitgebreide mail gestuurd over het leven hier in NL, vertelt van Sinterklaas en NL gebruiken. maar krijg dan een mail van 3 regels terug. En soms zit er een maand tussen voor ik een mail terug krijg. Dus ik denk dat ik me opnieuw ga opgeven voor iemand anders..... ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Yezie

Jammer dat het er niet meer is hab graag mee gedaan
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Yezie

Als het er weer is waar kan ik het dan vinden
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier