Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

solo

Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

albie

Tot nu toe kom ik uit de provincie utrecht, maar over een of 2 jaar niet meer, want dan woon ik voorgoed in Den Haag, Zuid Holland dus...  ;D ;D ;D

Ricardo_lwd

Provincie Leeuwarden  ;D Tsja, wij vinden dat hier niet onder Friesland vallen. Klinkt stom maar niemand praat Fries op een enkeling na en op school krijg je het al eeuwen niet meer. Buiten Leeuwarden is het echter anders.

Leeuwarden = anti-Fries

sutoroberi_sheku

Noiu ik ben ook verhuisd! van Maastricht naar... gemeente Valkenburg. haha!
Ik zou Limburg nooit willen verlaten. zo wel, dan wordt t een ander land, want de rest van nederland trekt me niet (no offence).
Ondanks dat Limburg zwaar wordt gediscrimineerd door de rest van nederland.
Yay, krijgen we in limburg een tunnel! tunnel? een slap aftreksel kun je t noemen. niet eens een met vlugstroken, en half afgemaakt beveiligings systeem.
voor ons wordt gewoon nauwelijks geld uitgegeven.. :-\

Groovychic

Oost-Vlaanderen beejbiee!!  :klap:

Appelsien


Tamar

Kom uit Limboland (limburg) maar woon in Gelderland... ^_^
nosce orbis, nosce te ipsum

pinky

Ook Gelderland! Maar als alles gaat zoals ik hoop, dan woon ik over een jaar in Utrecht of Noord Holland! In ieder geval, meer richting het westen!

Tamar

Ja, immigreren naar het Wilde Westen is ook mijn toekomstdroom ^_^ Hoewel, liefst met een vakantiehuisje in de natuur... Die mis je daar wel denk ik!
nosce orbis, nosce te ipsum

pinky

Ligt er aan of je midden in de stad gaat wonen of niet!

Tamar

Nou ja, als ik in het Westen woon, dan liefst midden in een stad. Aan de rand, dat heeft niet echt het stadse, EN ook niet echt het natuurlijke landelijke... maar niets van beide...
nosce orbis, nosce te ipsum

pinky

Aaah, klinkt perfect!

Sæglópur

Það besta sem Guð hefur skapað er nýr dagur.

Ég þakka þér þá von sem þú gafst mér.

Aere

Antweirpe.

Antwerpen dus ;)

Ciara

Ik ben verhuisd, ik woon nu in rotjeknor :) Zuid holland dus. Wel wennen, zoals, ik zei laats, ik haat zondag je kunt niks, alles is dicht... ehm ja, hier niet dus :p