Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lila2


drago24


Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Ronald124B

Zuid Holland ( Rotterdam)

SaxiePhone


Mir

Zeeland is ook present

Miso


Doke081191

Citaat van: Ahanna op februari 14, 2009, 02:39:34 PM
Uit welke provincie komt iedereen hier?

Limburg, nog limburgers hier ?

Demiandproud

Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

Imogen

Ik heb net een kleine turfsessie gedaan in welke provincie de meeste leden wonen....mede om te kijken waar het logistiek het meest zinvol is om regelmatige meetings te organiseren in de toekomst.

1. Vlaams-Brabant/België
2. Zuid-Holland
3. Gelderland

Ik heb geturfd vanaf het begin van dit topic, dus er kunnen ook vele leden al niet meer actief zijn. Neemt niet weg dat ze evt. wel geïnteresseerd zijn in (regelmatige) meetings...
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Naps

Hier nog een streepje bij het turven voor Utrecht

Teal's Tracks

Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

furubacase


SKUGDY

Friesland, in de nabije omgeving van Leeuwarden.
Jemig wat zijn er weinig Friezen hier, heb in deze thread welgeteld 5 gezien, dus ben ik nr 6, wat slecht vertegenwoordigd zeg.
Was van t zomer op gaykamp en van de 72 jongeren tussen de 13-25 waren er ook welgeteld maar 5 Friezen, je zou bijna gaan denken dat hier geen LGBT+ mensen wonen, al weet ik wel beter. x'D

Tempesta

Verrek, ik heb nog nooit wat in dit topic gezegd :schater:.

Turfje erbij voor Noord-Holland.