Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Dat idee heb ik ook wel, ja.
Maar niet verder vertellen, hoor. Want dan hebben we straks al die westerlingen hier zitten.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Happy

Ik houd mijn mond wel  ;D.

petra1963

Je moet toch eerst een inburgeringscurus doen voordat je in Twente mag wonen ?  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Hestia

Oh, had ik dat moeten doen? Ik begon me al af te vragen of het normaal was om na twee jaar je buurman nog niet te kunnen verstaan...

Ienepien


Ereinion

 :schater:

Daar hadden we het al een keer over gehad, toch Peter?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Jazeker! Ik weet alleen niet meer wanneer. Maar er is ook goed nieuws: Ereinion is erg corrupt. Ze verkoopt stiekum inburgeringsbewijzen voor Twente. Ik zou haar er even een pmmetje over sturen, als ik jou was !  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Dit is een openbaar forum, Peter. Niet zo hard.  >:(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Dutchamoeba

Ik kom uut Grunn. Groningen dus...

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

socksscary

Ik kom oorspronkelijk uit Groningen maar woon al jaaaaren in Friesland

AceVentura

Voor mij is Zuid Holland The Place to be
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Biaggini


NL

Ik ben genetisch een Fries/Groninger. Qua opvoeding Veluws en wat woonstede betreft Hollands en Brabants. En dan ook nog aseksueel. Ik ben een minderheid en wil subsidie... ;D