Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Welkom in de Simso fanclub!
Ik wil als eerste zeggen hoe blij ik ben met Sismo. Ze heeft geheel onzelfbaatzuchtig mij een pakketje bezorgt met de psychologiemagazine (oke dat was misschien niet helemaal onzelfbaatzuchtig, ze stond er zelf in en ze wilt natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen zien hoe stoer ze is dat ze in de PM staat) en twee van mijn favoriete etenswaren! Helemaal geweldig. Ik heb van de chocola al lopen smikkelen en over een tijdje ga ik ook lekker de boboti maken. Mjammie mjammie. Ja ik ben blij dat er nog mensen zijn zoals Sismo die zomaar voor iemand een heel pakketje bij elkaar verzamelen, het inpakken, naar het postkantoor gaan om het op te laten sturen en er dan ook nog niets voor terug hoevrn te hebben! Die zouden er meer op de wereld moeten zijn! Ik ben een Simso fan!!!! Een hele grote! Go Sismo, go simso!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Nou, dat is fijn wakker worden, heb ik zomaar mijn eigen fanclub! Dankjewel!  :-*
Is alles goed aangekomen, Pinky?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Wat goed vanje Pinky  :knuffel:
We hadden natuurlijk al veel eerder een Sismofanclub moeten oprichten, waarom hebben we dat nooit gedaan  :banghead: Sismo is lief!!!

O, Sismo, mag ik ook lid worden?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Jaaaaaaaaaa, ik wil ook lid worden.
Wat is jouw contributie? En per dag, week, maand of jaar? :cake:

Sismo

'T is helemaal gratis, alleen af en toe zeggen hoe lief ik ben  ;D (dan ga ik het misschien nog een keer geloven ook.... ;) )
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Oké, je bent lief, je bent lief, je bent lief. Mag ik nu blijven? :-\

Sismo

 :D Dat is goed voor zeker 3 maanden!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Yes!!!!!!!!!!

Jeetje, zomaar lid van jouw fanclub. Wat gaaf. 8)

petra1963

WOW ! Ik wil ook graag lid worden ! Want Sismo IS lief !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Sismo

Jullie snappen toch wel dat je geen toestemming nodig hebt, iedereen mag lid worden!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja, het pakketje is supergoed aangekomen. Het lag voor mijn deur te wachten tot ik het opraapte. Heel lief. Ik ben een half uur bezig geweest het open te peuteren. haha. Ik was te lui om een schaar te pakken om het plakband mee door te knippen. Tsja...
Maar goed, ben de Psychologie Magazine nu aan het lezen. Erg interessant zoals altijd! De boboti ga ik denk ik volgende week lekker maken (ooh heb er echt nu al zin in! Mjammie mjammie!). En de chocola is al bijna op! Die is zo lekker! Dat is echt mijn verslaving! Ik heb hier wel redelijke chocola gevonden (dure ook) maar toch is er niets anders dan verkade hoor! En nu ik ongesteld ben is het helemaal super lekker. Dan kan ik gewoon niet zonder! dUS HIJ WAS OOK PRECIES OP HET GOEDE MOMENT AANGEKOMEN. Hoe grappig is dat?
Nou ja, het was in elk geval heel lief. Maar Simso, je bent ook heel lief. Echt heel lief. Misschien soms niet. Je kan ook niet altijd lief zijn, is niet goed voor de gezondheid (ik kan het weten). Maar toch, in je hart ben je een heel lief persoon! Ik ben in elk geval erg blij met je.

Sismo

 :knuffel: Dankje, dankje! Ik ga straks nog naast mijn schoenen lopen van lievigheid!  ;D
Veel leesplezier!
*weet nu ook weer waarom het plakband ineens op was*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-