Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

 :rollol:

Ik heb hier een paar weken geleden gasten gehad, die een hockeystick hebben laten staan. Die moet ik opsturen, maar ik weet niet zo goed, hoe ik dat moet verpakken. Ook met veel plakband? :-\

Sismo

 :schater: Misschien gewoon een adreskaartje eraan hangen? Een hockystick kan toch wel wat hebben aan stootjes?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, denk het wel. ;D

Oké, zal het vanmiddag doen.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik heb er een krant omheen gedraaid, en toen duck-tape. Sticker erop ,met het adres, en als afz m'n banknummer. Sta ik bij het postkantoor, ben ik m'n portemonaie vergeten................. :banghead:

Morgen een nieuwe poging. ;D


pinky

Haha, die is goed! Maar voel je je wel rot natuurlijk! Als je daar al helemaal staat. Maar doe ik ook altijd dat soort dingen hoor!

Trouwens Sismo, als je de plakband weer terug wilt hebben..

petra1963

Ja, zoiets komt vaker voor, hoor.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

CiteerTrouwens Sismo, als je de plakband weer terug wilt hebben..
Ja, stuur maar even op!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Affaire "hockeystick" is afgewikkeld. ;D

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op november 13, 2007, 06:22:59 PM
CiteerTrouwens Sismo, als je de plakband weer terug wilt hebben..
Ja, stuur maar even op!  ;D

*heeft opeens medelijden met de douane die het pakketje had willen controleren*
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

nou ja, ze hebben al een brief van me opengemaakt. een vriendin van me was jarig en had er zon dun taart kaarsje ingedaan voor mij, zodat ik hier ook haar verjaardag kon vieren. Dat kaarsje was er dus mooi uitgehaald! Vaag!
Maar blijkbaar was als dat plakband teveel werk ofzo. Ik weet het ook niet. Of misschien dat ze die wel onder een rontgenapparaat leggen ofzo. Of dat dat ze dan niet interesseert. Maar ik ben er in elk geval blij om dat ze die niet hebben opengemaakt of iets!

Sismo

Toch was ik dan misschien wereldberoemd in de States geworden.... :-\  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Yeh!
Zullen ze in de States ook een fanclub voor je oprichten?
Pinky, kan jij dat niet regelen? Of TomAAAt? ;D

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker