Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwsbrief

Gestart door Ereinion, april 12, 2009, 08:35:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Door ons grote aantal leden kunnen we de nieuwsbrieven niet meer aan iedereen versturen. In de toekomst krijgen dus alleen de postende leden (één postje is al genoeg) een nieuwsbrief. Wil je alleen maar lezen op het forum, maar wel op de hoogte gehouden worden van oproepen en andere zaken, laat dan ergens op dit forum een berichtje achter, bijvoorbeeld een korte post in 'Stel je voor'. Dan krijg je ook nog een lekker stukje  :cake:;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Slim wel. Ik denk dat de mensen die niet posten alleen zijn gekomen om info te zoeken. Waarschijnlijk zitten die inderdaad niet op een nieuwsbrief te wachten. Anders waren ze hier wel gebleven, toch?

petra1963

Het wordt zo ook wel duidelijk wie wat actiever wil zijn ( nl door de nieuwsbrief te ontvangen) en wie niet. Ik denk dat dat ook wel goed is.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

ChibiFirli

Citaat van: Pinkeltje op april 15, 2009, 04:23:57 PM
Slim wel. Ik denk dat de mensen die niet posten alleen zijn gekomen om info te zoeken. Waarschijnlijk zitten die inderdaad niet op een nieuwsbrief te wachten. Anders waren ze hier wel gebleven, toch?
Idd, ik krijg regelmatig de vraag om mensen van de mailinglijst te verwijderen ;D.

Vandaar dat ik ooit http://asexuality.org/du/index.php?topic=1639.0 heb aangemaakt. Kan ik gewoon mensen daarnaar verwijzen.


Ik moet misschien ooit ook iets vinden op mensen die antwoorden op notificatie berichten van privé berichten :P. Nu krijg ik regelmatig antwoorden op privéberichtjes in mijn inbox. Professionalisme weerhoud me ervan die te lezen, maar het zou professioneler zijn als het gewoonweg niet kon gebeuren :).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

pinky

Hmm. dat zou wel handig zijn ja!