Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

seks vies?

Gestart door biaseksueel, mei 05, 2009, 11:43:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Citaat van: Yacintha op januari 02, 2015, 12:51:46 PM
Liefde/romantiek en seksualiteit zijn twee verschillende zaken voor mij

Zoals dat voor de meeste aseksuelen geldt...

Stravagante

Ik ben er niet vies van, maar het idee erachter vind ik gewoon raar.
Noem mij oudbollig  :geezer:, maar ik geloof dat seks iets intiems is dat je pas moet doen met iemand als je echt van die persoon houd en in hem/haar vertrouwd. Dat nonchalante one-night-stand op vrijdagavond gedoe, kan ik niet begrijpen.
Zelf ben ik a-romantisch, dus zal ik (Hoogstwaarschijnlijk) nooit op zo'n manier van iemand houden, dus zit seks er voor mij niet in.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

Koffie

Daar is niets oubolligs aan hoor, of het moet een generatiekwestie zijn. ;) Maar ik heb genoeg mensen van mijn leeftijd gekend die aardig wat one-night stands hebben gehad of toch tenminste eentje. Of friends with benefits zoals ze dat tegenwoordig noemen. Ik kan daar ook niks mee. Ik hef ook niet al te veel te weten van dat soort capriolen die mensen uithalen, mij staat dat tegen. Maar ja, ieder z'n ding.... ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

aeronaut

#78
-

Ratlook


---
Het is natuurlijk een oude topic, maar ik kon niet meer stemmen  ???

Ik vind sex totaal niet vies, alleen bepaalde aspecten van sex vind ik

niet prettig.

Zomaar even "tijdens een avondje uit" sex hebben met een vrouw, heb ik

echt nog nooit gedaan en ook niet gekund ..[ buiten wat zoenen etc etc dan natuurlijk ]

---

Dark_Lord_

Ik heb de bovenste optie gekozen. (Ja, gatver!)
Ik vind geslachtsdelen van beide geslachten al onprettig om te zien en het zien of zelfs denken aan de daad zelf geeft mij een smerig gevoel.
Ik zie seks ook niet als een manier om de liefde te uiten naar een ander. Meer als een voortplantingsmechanisme waar ik, wegens gebrek aan kinderwens, toch nooit gebruik van zal maken.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Womanforce

Ik vind het een beetje vies. Een lichaam wordt toch snel vies door zweten e.d. en dan ga je dingen doen in de buurt van elkaars riool zeg maar.

Eugenie84

Ik vind seks niet vies. En ik kan ook genieten van intiem lichamelijk contact, maar bepaalde zaken vind ik onprettig. Een penis moet niet te vaak te bewust in de buurt van mijn vagina komen. Sommige zaken vind ik vies om te zien. Bv. een vrouw die een man oraal bevredigd.