Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Test Libidotype (leest eerst de toelichting!)

Gestart door Mannetje, mei 07, 2009, 10:29:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Toelichting: deze test heb ik gevonden op de site van Psychologie Magazine.
Let op, hij is gericht op sexuele stellen.

De test vindt je hier: https://test.psychologiemagazine.nl/test/wat-is-uw-libidotype *

Er staan trouwens nog 90 andere tests op die site.

Update 01-11-2010: de link aangepast, aangezien oude niet meer werkte

*link aangepast op 11-9-2022

Mannetje

#1
Géén verrassing voor mij dat dat ongeïnteresseerde libidotype op nummer 1 komt in mijn geval.
Ik kon hem eigenlijk officieel niet invullen want ik heb op dit moment géén partner.

Ienepien

Byzonder interessant, Mannetje, ik ga hier later nog eens naar terug, om meer testen te doen op andere gebieden. :klap:

Ik scoorde op meerde libido's ongeveer even hoog.
Zoals -afhankelijk -compulsieve - eisende -erotische -gestreste -onthechte en -sensuele.
Hierbij zat ik bij allemaal tussen de 9 en de 12. :o
Maar bij afhankelijke had ik de 12, dus die heb ik ingevuld.
Wat zegt dat over mij??? ;)

Rhapsody

Ik ben het sensuele type..  :schater:  :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
Terwijl ik aseksueel ben.. vind het wel lachen.

myra

Ik ben ook het sensuele libido-type (14) gevolgd door het gestresste libido-type (13). Herken me in het tweede meer :)

Jovi_Hobbes

Ik ben sensueel (15), ongeïnteresseerd (14) en onthecht (14)
Maar eigenlijk kon ik de meeste vragen helemaal niet beantwoorden omdat ik nooit seks heb gehad en geen partner heb...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rhapsody

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 08, 2009, 07:44:21 PM
Ik ben sensueel (15), ongeïnteresseerd (14) en onthecht (14)
Maar eigenlijk kon ik de meeste vragen helemaal niet beantwoorden omdat ik nooit seks heb gehad en geen partner heb...

Ik heb hetzelfde als jou bijna.
Precies, dat dacht ik ook.  :-\

jojo83

Volgens de test ben ik ongeinteresseerd (15) en sensueel (15), direct gevolgd door onthecht (14) en gestresst (14)

Rhapsody

Hm, dan is het toch niet zo raar dat ik het sensuele libido type ben als meer mede aseksuelen het zijn. :) Dat is wel fijn.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat dat niet eens zo vreemd is. Velen van ons zijn wel geïnteresseerd in de emotionele kant van een relatie, het houden van, maar niet in de seksuele kant. Daardoor zijn wij natuurlijk ook meer geïnteresseerd in de gevoelskant dan de andere kant waar ik even geen goed woord voor kan bedenken  :-\

MAar ik blijf erbij dat het geen test is die ik naar waarheid kan invullen. Een vraag als: 'denk je dat mensen jouw seksuele voorkeuren raar zullen vinden?'(of zoiets) beantwoord ik met ''helemaal mee eens', maar de conclusie die daaruit wordt getrokken is een compleet andere dan wat ik bedoel. De test denkt waarschijnlijk dat ik kinky ben ofzo, terwijl ik bedoel dat mensen niet begrijpen dat ik er niet in geïnteresseerd ben...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Memyselfandi

11 compulsieve libidotype
13 gestreste libidotype
11 ongeïnteresseerde libidotype
12 onthechte libidotype
12 sensuele libidotype

Nogal.....verwarrend

petra1963

Ik scoorde het hoogst bij het sensuele libido type (9) en het reactieve libido type (9). Ik herken het wel. De emotionele verbinding is voor mij belangrijker dan de sexuele handelingen (om het zo maar te zeggen) en ik neem zelf niet de leiding in bed. Dat laat ik graag aan de ander over..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody


Brummetje

Ik ben ook het sensuele libidotype. :-\

(En van de autisme test op die site heb ik er 32, en de meeste Aspergers zitten rond de 35...)

Rhapsody

Ik scoor er 41 punten op, maar wist al dat ik het had omdat ik ermee gediagnostiseerd ben door een psycholoog, maar zo'n test had ik nog niet gedaan dus leek het me wel leuk om even te maken. Ik ga ook nog een paar andere maken, leuk als je je verveelt (wat ik nu doe :P).