Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

continuüm

Gestart door Ereinion, mei 16, 2009, 02:41:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

Meestal als ik leuke meid ontmoet denk ik nooit aan seks. Ik zie de samenhang met liefde gwn niet. Dus komt het bij mij heel kunstmatig over. Dus daarom denk ik zo'n 30% want wie weet komt het nog als ik heel close ben met een vriendin. maar dat kunnen echt maar weinig zijn. 

IJskonijn

Ik vind het idee van een continuum wel een goeie, maar voor het 'volledige' plaatje (tussen haakjes want hoe volledig is volledig nou echt?) zou je het veel verder op moeten splitsen in categorieën, zoals in de originele post van biaseksueel gesuggereerd werd. De antwoorden liggen voor mij op diverse onderdelen namelijk soms heel ver uit elkaar.

Maar voor deze heb ik toch maar 0-10% ingevuld. In de praktijk is het op dit moment 0%, echt no way dat ik seks met iemand ga hebben, ik vind gewoon aanraken al niet fijn. Maar ik lees er wel over en ben op een soort wetenschappelijke manier wel geïnteresseerd in hoe het er aan toe gaat bij alloseksuelen. En ik fantaseer soms ook wel, maar "in de derde persoon" zullen we maar zeggen (dus niet betrekking hebbend op mezelf) en met fictionele personen.

Fred uit Amsterdam

Best wel moeilijk die vraag.
Ik heb tot 30% ingevuld omdat ik het als romantische a wel fijn kan vinden eens stevig te zoenen of anderszins lichamelijk te zijn. Seks als drift, met als uiteindelijk resultaat penetratie ken ik niet.