Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het Volk

Gestart door Jovi_Hobbes, januari 29, 2006, 07:42:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Nog eentje onder het motto: het is publiciteit, maar moeten we er nou echt blij mee zijn...

http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?articleID=g9o9h0fu

Alleen die foto al, dat slaat toch nergens op  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

waarom ze er nu een over-geërotiseerde foto bij plaatsen is me ook een raadsel.  ???


Zijn er ook aseksuele dieren? Daar had ik zelf niet van gehoord. Toch een bewijs dat aseksueel zijn ook natuurlijk is.

Jovi_Hobbes

Dat is inderdaad wel positief, ook al worden we dan met ratten vergeleken  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

De foto is erg. Maar toch weer wat aandacht. Wat is het volk eigenlijk?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sammy

#4
Ach, die foto contrasteert mooi met de inhoud. En bovendien trekt ie aandacht.

Over de inhoud maak ik me meer druk, met name over de argumentatie die ze gebruiken om aseksualiteit niet als een ziekte te beschouwen. Als mijn hond de kat van de buren zit te berijden, maakt dat katten berijden 'natuurlijk'? Feit is dat we veel uit dieren kunnen leren wat betreft de constructie van onze eigen psychologische mechanismen. Maar zelfs als aseksualiteit niet bij dieren zou voorkomen, zou dit niet meer dan een detail bij theorievorming of onderzoeksopzet mogen zijn. Zeker geen criterium voor de grens tussen ziekte / geen ziekte.

Maar goed, verder dan dat zal het doorsneepubliek het wel niet kunnen vatten, zeker?  :-\

@Ereinion: gewoon een Belgisch krantje.

Knoddepropje

Wat ik dan wel weer leuk vind is dat er een ander punt in voorkomt waar we laatst zelf een kleine discussie over hadden.... nl dat seks een gift van god is en dat t daarom dus ook door de religieuze groeperingen niet geaccepteerd word, a-seksualiteit dan :D

De beschrijving van dat 17 jarige meisje slaat dan weer helemaal nergens op..... Ik vind haar beschrijving helemaal niets zeggen terwijl in het artikel beweerd word dat haar uitleg het beste omschrijft wat a-seksualiteit inhoud ???

Sammy

Tamelijk onnozel geformuleerd idd.  :D

Meneer YB moest wss nog een extra alineaatje bijvoegen van de redacteur.  ::)

Tempesta

Na een alinea of drie komen ze altijd weer met "in het dierenrijk...". Maar voor zo'n kort stukje nemen ze best veel kanten onder de loep.