Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Volkskrant Magazine

Gestart door Jovi_Hobbes, januari 30, 2006, 07:25:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Volkskrant magazine met de vraag of zij eens aandacht zouden willen besteden aan aseksualiteit, en ik heb vandaag al een reactie gekregen! Dat moet gewoon aan de ijzersterke tekst van Ereinion hebben gelegen (die heb ik namelijk gebruikt...). Hier komt de reactie:

Het lijkt ons erg interessant voor volkskrant magazine, een verhaal over a-seksualiteit. Het is dan wel nodig om met twee tot drie mensen te spreken die aseksueel zijn, en die daarover vrijuit willen praten. zo nodig anoniem.

wilt u mij zsm bellen?
06-46648501

hartelijke groet,

karolien knols


Zijn er mensen die hieraan willen meewerken? Ik weet niet zeker of ze face-to-face wil interviewen of bijvoorbeeld over de telefoon maar dat kan ik natuurlijk even vragen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :klap: :klap: :klap:
Goed gedaan, ik wil wel meewerken!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik ook wel, maar wél anoniem. Face to face mag ook, maar wil er niet te ver voor reizen.

Ereinion

Misschien kunnen we samen een interview geven, terwijl we bij elkaar zijn!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Geen slecht idee. Ik heb vandaag een mail terug gestuurd waarin ik heb gezegd dat we mensen aan het "verzamelen" zijn voor een interview en heb daarbij meteen gevraagd hoe ze de gesprekken wil voeren: face-to-face of telefonisch
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje


Tempesta

Face to face, zouden ze dan voor mij de vervoerskosten betalen  :schater:. Veel succes ermee!!

Ereinion

Tempesta, we komen gewoon allemaal naar jou toe, op hun kosten natuurlijk!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik heb nog geen reactie op mijn mail gehad, maar ik zal proberen om haar morgen te gaan bellen. Ben op het moment zwaar verkouden en ziekjes en daardoor mijn stem zo goed als kwijt  :78:  En dat praat dan wat lastig over de telefoon  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :'( Beterschap dan.
Ik heb al gemerkt dat journalisten soms heel lang op zich laten wachten, dus misschien neemt ze zelf al weer contact op.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

#10
 :78:  Ze willen ons niet meer!
Ik heb die mevrouw gebeld en ze zien af van het artikel. Ze legde uit dat ze met mensen van de Rutger Stichting en met seksuologen  >:D  heeft gesproken en op grond daarvan geen artikel meer willen doen.
Heb ik me daar helemaal mijn bed voor uitgesleept  >:(
Ik heb zo'n idee dat we niet serieus worden genomen :'(

Zeg TBW zijn jouw kelder en Teddy misschien nog beschikbaar  >:D

Citaat van: Ereinion op februari 01, 2006, 12:00:46 PM
:'( Beterschap dan.

Dank je wel Ereinion  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :o
Ik ben wel benieuwd wat dan precies de reden is dat ze niet meer willen....
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik weet ook niet wat voor informatie ze nu hebben waardoor ze het opeens geen goed idee meer vonden. Het was een beetje een vreemd gesprek eigenlijk. Toen ik zei waarom ik belde zei ze eigenlijk meteen dat ze van het artikel afzagen. Dat was een reactie die ik totaal niet had verwacht. En toen ik vroeg waarom dan was wat ik al zei het antwoord. Mijn reactie daarop was eigenlijk niet meer dan "o..." en toen was het gesprek al afgelopen voordat ik nog iets zinnigs kon zeggen  :'(

Ik weet niet wat we precies moeten denken. Misschien hadden ze eerst geen idee waar het over ging en vonden ze het opeens niet meer interessant toen ze het wel wisten...

Ik ben er ziek van, o nee dat was ik al  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Ach......wat zielig voor je.
beterschap iig :wave:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?