Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel voor Yes

Gestart door Zonnekind, augustus 30, 2009, 12:25:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

Ik moet zeggen, ik denk dat ik ook een aseksueel ben, wat zou kunnen veranderen... Hoe? I don't know! Wil ik het? Ja en nee...

Sowieso heb ik - zoals sommige "echte" aseksuelen (ik beschouw mezelf momenteel als wel degelijk aseksueel) - geen afkeer van seks. En met de goede persoon (mijn ex S dus) kan het bij mij dus ook voor korte tijd heel veel zijn, ondanks dat ik niks voel.

I'm a little bit scared, put this here... :(

pinky

Tsja, ik denk dat verliefdheid veel met je kan doen. Er komen dan veel stofjes vrij en wie weet ook hormonen, waardoor er toch dingen gebeuren. Wie weet.

Brummetje

Nee daar komt het niet door, dat ik dat denk. ;)

pinky


Fricai

Jij bent jij en je hebt het volle recht precies te vertellen hoe het bij jou zit. :)
Aseksualiteit is toch niet echt samen te vatten. :P

Bij mij voelt het niet als iets dat gaat genezen... Ieder z'n eigen verhaal. :) Ik zou op dit punt ook niet echt willen dat ik genees. Hoewel, misschien toch wel, omdat ik dan wél een normale relatie zou kunnen hebben met de meisjes op wie ik val. :P Maar ik zie eerder mijn sexdrive als een probleem dat genezen moet worden.

pinky

Dan ben je hier op het goede adres! ;)