Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

fysieke achterstand: oorzaak of gevolg van aseksualiteit?

Gestart door Roos1984, september 03, 2009, 11:32:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Niet meer ongesteld met een spiraaltje? :o
Dat kán helemaal niet. Meestal heb je juist sterkere bloedingen met een spiraaltje. :o

Brummetje

Niet met Mirena spiraaltje, wel met koperspiraal. En ik heb de Mirena. Wilde daarom ook geen koper, langer/zwaarder ongesteld zijn? Echt niet he! ;) Sowieso: ongesteld zijn... echt niet! Daarom wil ik me ook nooit steriliseren, omdat je dan weer ongesteld word.

En als je dat dan wel laat doen (zoals Albie) en je bent al iemand met een zeer lage pijngrens (zoals zij dus), tja, dan moet je ook niet zeuren dat je zo'n buikpijn hebt en dat het een k*tzooi is. Je hebt er zelf voor gekozen om je te laten steriliseren en je weet dat je dan weer ongesteld word/blijft (als je je tenminste inleest van tevoren)... Sorry hoor(;D), maar ik dacht echt elke keer als zij ongesteld was: Stel je alsjeblieft niet zo aan zeg, of neem een ibuprofen ofzo!

Ienepien

O, dat wist ik niet. Ik weet wel van de prikpil. Dat je dan niet meer ongesteld wordt. :-\

Jovi_Hobbes

In het kader van de admins maken het forum schoon: dit topic is tot hier opgeschoond.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?