Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Grappige foto's en filmpjes

Gestart door Ereinion, februari 25, 2006, 10:49:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta


AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Zonnekind

Zalig zo'n sites! :klap:

Wij hebben er ook zo eentje, tv olen.
Enige probleem is dat er nog altijd mensen zijn die niet door hebben dat dit geen echte nieuwssite is.
Een voorbeeldje van een artikel: http://tvolen.be/2015/03/16/regering-wil-zwangerschap-beperken-tot-zes-maanden/
De site is terug een beetje aangepast maar ik heb vroeger dikwijls harder gelachen met de reacties van de onwetende lezers dan met het artikel zelf.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

"Vermoedelijk wordt de duur van zwangerschappen voor alle Belgische vrouwen al vanaf 2016 beperkt tot zes maanden. Allochtone vrouwen mogen dan weer wel de volle negen maanden dragen, "want zij werken toch vaak niet", aldus nog Kris Peeters." :schater:

Ai, satire en zwarte humor gecombineerd, prijsloos. :cheerleader:

Bij het ene artikel staat het er ook in grote letters onder: "*OPGELET: dit bericht is compleet verzonnen. Als u dit toch gelooft bent u onnozel, en raden wij u aan om eerst even op deze link te klikken, en de tekst zorgvuldig te lezen." Inderdaad grappig dat het blijkbaar nodig is. ;D

Fricai


Fricai

Doet me denken aan een andere die tijden terug had gezien: :schater:

[Btw: 'Solo Mid' refereert naar een bepaalde rol in het team in een bepaald populair genre van online spellen]

AceVentura

 :schater:

Je bent het eerste plaatje twee keer tegen gekomen ?  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Citaat van: AceVentura op november 05, 2017, 03:45:28 PM
Je bent het eerste plaatje twee keer tegen gekomen ??  ;D

Neeee, het forum was tijdelijk dronken! :gek:

Fricai



Edewecht

Laatst maakte ik weer eens een wandelingetje door de youtube-jungle, en toen kwam ik iets tegen waarvan ik echt niet geloofde dat het bestond: gay-commercials.
Hier een compilatie.

https://www.youtube.com/watch?v=oUPRUcDNNbY
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)