Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Androgynie of toch meer dan dat?

Gestart door Brummetje, september 25, 2009, 09:24:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Brum op september 26, 2009, 11:20:23 PM
M'n moeder maakte vandaag nog een grapje, dat ze nu 2 zoons heeft.

Ze vind het wel jammer, dat ik me graag voordoe als jongen. Ze had liever gehad dat ik een echt meisje-meisje was en dat we samen meisjesdingen deden.

Maar ze heeft wel redelijk positief op je verhaal gereageerd? Dat is natuurlijk al heel fijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Het lijkt me voor jou een duidelijke test, Brum. :knuffel:

Brummetje

Interessant stukje:

Wat is genderdysforie?

Genderdysforie komt voort uit een gevoel van onbehagen over iemands biologische geslacht. Vaak gaat het samen met de wens om van het andere geslacht te willen zijn. De sterkte van dit gevoel kan verschillen en het kan ook verschillende vormen hebben. De meest extreme vorm treffen wij aan bij transsexuelen, die hun lichaam aan het gewenste geslacht willen aanpassen door middel van een medische behandeling. Een andere term hiervoor is ook wel genderidentiteitsstoornis. Genderdysforie komt op alle leeftijden voor. Het kan al in de kindertijd aanwezig zijn, maar niet alle kinderen met genderdysforie worden later transseksueel.

Brummetje

#18
Ik herinner me vroeger nog, toen ik net borsten begon te krijgen, dat we - zoals altijd - naar Frankrijk gingen. En dat mijn broertje toen dus een boxer zwembroek aanhad, die ik heel gaaf vond, en waar ik ook een keer in ben gaan zwemmen. En ik vond dat echt zo gaaf. Toen dacht ik al: ik wil niet dat die dingen gaan groeien, ik wil plat blijven om zulk soort boxers aan te kunnen.

En hele tijd geleden gaf mijn moeder me een LINDA, met daarin verhalen over transgenders. En dat zei ze erbij. Het was zoiets als: "Dit is mss wel interessant voor jou... Staan verhalen in over mensen die zich niet goed voelen in hun lichaam."

Ienepien

Dan is het gewoon dubbeltriest voor jou, dat je zulke grote borsten hebt. :(

Brummetje

Met heel strak verband en het bovendeel van een soort sportbikini is het redelijk weg te krijgen. :)

Jovi_Hobbes

In het kader van de admins maken het forum schoon: dit topic is tot hier opgeschoond.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?