Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aaargh!

Gestart door Fricai, oktober 04, 2009, 10:48:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Hmmm, veel mee omgegaan laatste dagen, was leuk. Geen hartritmestoornissen of plotselinge motorieke incapabelheden, dus het lijkt mee te vallen. Of ik ben sinds de vorige het laatste restje verlegenheid verloren..

vriendjes worden, jeuj.  :D


Ienepien

 ;D Ik moest even teruglezen waar je het ook al weer over had. ;D

Maar geweldig, dat is een sprong vooruit! :klap:
Laat de wereld maar denken, en doe vooral, waarbij je jezelf goed voelt. :knuffel:

Mannetje


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Aaah! Ik word gek.  :-\ :-[

Ienepien

Dan kunnen we elkaar de hand geven, Drisos. :handschudden: ;)

Fricai

Kon toch al, maar prima:" :handschudden: ;D

Mannetje

Je mag me Ferrari wel lenen om uit het dal vandaan te scheuren  :handschudden:

Ienepien

Citaat van: Mannetje op februari 12, 2010, 07:01:33 PM
Je mag me Ferrari wel lenen om uit het dal vandaan te scheuren  :handschudden:

Hoho, die heb IK al te leen van je!
Of heb je er twee? :o

Fricai

Pfff. De afkeer die ik heb van seks is echt helemaal niets in vergelijking met de afkeer die ik heb van het feit dat het voor de meeste mensen de belangrijkste zaak van de wereld is.  :banghead: Tering, wat triest zitten we eigenlijk in elkaar.
Mijn motivatie voor een relatie met een seksueel wordt echt met de dag minder... Ik denk dat ik behoorlijk ver kan gaan in een compromis, maar het feit dat het zo belangrijk is voor de ander zou ik echt niet tegen kunnen denk ik.  :banghead: :(

pinky


Ciara

FF afreageren hoor, Gister was echt een bagger dag. het was smoor druk op het werk, 30 graden, en dan moest ik ook nog een labjas aan. Van al het staan en lopen zere rug, en toen besloten dingen in het magazijn dat het een goed idee was om op mijn hoofd te vallen. Ik kon serieus wel janken. Post je dit verhaal ergens anders, krijg je de opmerking van "altijd blijven lachen". Seriously. Dude. Shut. The Fuck. Up! Nu heb ik meer zin om iets breekbaars op de grond te gooien :S

Hestia


Ereinion

 :knuffel: Nooit leuk, als iets tegenzit dat dan alles tegen gaat zitten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat zijn rot dagen. En zo frustrerend dat dan vaak iets heel onzinnigs de laatste druppel is en je ook nog eens onwijs onstabiel overkomt als je dan opeens begint te janken.

Was vandaag wel weer een betere dag Ciara?

Citaat van: Drisos op april 30, 2010, 02:07:02 AM
Ik denk dat ik behoorlijk ver kan gaan in een compromis, maar het feit dat het zo belangrijk is voor de ander zou ik echt niet tegen kunnen denk ik.  :banghead: :(

Dat is ook iets wat ik gewoon nooit ga begrijpen denk ik.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?