Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekrompen reacties voor gevorderden.

Gestart door theruudstar, februari 28, 2006, 05:47:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

theruudstar

Ik denk, ik begin een leuk onderwerpje over de geweldige reacties die we allemaal krijgen.
Ik zal maar meteen goed beginnen:
"Je wilt geen sex? Waarom woon je dan niet in een doos op straat of zo?"
OK, ik geef dit als bewijs voor mijn stelling: "Sex tast de hersenen aan."

myra

In welke zin tast seks volgens jou de hersen aan? Meer kans op dementie? ;)

Als mensen tegen mij zeggen : maar seks is toch een primaire behoefte, dan antwoord ik dat ik niet zo'n primaire persoon ben  ;D

Jovi_Hobbes

Citaat van: ThirdMagus op februari 28, 2006, 05:47:15 PM
OK, ik geef dit als bewijs voor mijn stelling: "Sex tast de hersenen aan."

...en de levensverwachting van vrouwen, volgens een artikeltje in de Spits van vandaag  ???

Maar heeft iemand dat echt ooit tegen je gezegd? Ik hoop niet dat het iemand was waarvan je dacht dat het een vriend was...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

o sorry Knoddepropje, ik zie net dat jij dit berichtje ook al gespot had  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

Ja heeft echt iemand tegen me gezegt... Dacht dat als je niet neukt het ook niet nodig was om goed voor je zelf te zorgen :-\ Ach ja, hij was al niet zo verstandig om mee te beginnen. Iemand anders nog leuke quotes?

Knoddepropje

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 28, 2006, 08:24:17 PM
o sorry Knoddepropje, ik zie net dat jij dit berichtje ook al gespot had  :wave:


Geeft niks hoor Jovi :D

Ereinion

Nee, iedereen reageert tot nu toe goed.
Behalve dan de tip om Tantra uit te proberen  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Jovi_Hobbes

Wat mij wel is opgevallen is dat mensen (op fora of op straat) echt beledigd kunnen zijn als ze wordt gevraagd of ze zich kunnen voorstellen dat iemand aseksueel is. Blijkbaar is het erg taboe en willen ze daar niet mee geassocieerd worden. Mensen zouden toch zomaar kunnen denken dat je nooit seks hebt  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

Och, nee, das echt erg, dan heb je niks aan je honderd condooms! ;)

Ereinion

Dat seksuelen denken dat iedereen seks heeft wil nog niet zeggen dat aseksuelen denken dat niemand seks heeft.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Ik heb eens de reactie gehad "o maar dat komt nog wel als je de juiste persoon gevonden hebt" van iemand die zei dat hij aseksualiteit wel kende. Ehm, riiiiiiiiiiiiiiight  ::).

myra

Citaat van: Ereinion op maart 02, 2006, 02:18:41 PM
Dat seksuelen denken dat iedereen seks heeft wil nog niet zeggen dat aseksuelen denken dat niemand seks heeft.

een heel mooi citaat! Zou mooi op onze site staan!  :klap:

Ereinion

Naar aanloop van het interview op tv, ben ik veel mensen die ik ken hierover aan het vertellen. Als een soort van voorbereiding zeg maar. ;)  En niemand reageert er negatief op. Ze zijn meestal heel geinteresseerd. Een paar mensen zeggen alleen maar "oh".  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Goed he???
Vind je het niet eng om t nu zomaar ineens tegen allemaal mensen te vertellen? Omdat je daar eerst zo'n moeite mee had?