Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekrompen reacties voor gevorderden.

Gestart door theruudstar, februari 28, 2006, 05:47:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Maar ik heb nu een beetje een ingang om het te vertellen. Eerder vond ik het moeilijk, omdat ik het niet zomaar vanuit het niets vertel. Dat legt er dan weer teveel nadruk op, ofzo  :D

En dit is altijd nog minder eng dan op tv komen, denk ik  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Knap hoor!
En ook leuk dat je alleen maar goede reacties krijgt. Het is toch niet zo dat je alleen maar aardige mensen kent hè?  ;) Of zijn alle mensen aardig en komt hun minder aardige kant pas op een internetforum naar boven  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Ik heb nog wel een leuke reactie, ik denk, ik vertel voorzichtig aan mijn moeder dat ik mijn profielwerkstuk over aseksualiteit wil doen, kijken of ze de hint snapt.
Haar reactie:
"Is dat een ziekte dan?"
" nee mam, dat is net zoiets als homoseksualiteit, dat zit in je, daar kan je niets aan doen, zo voel je je nu eenmaal"
"Kan je daarvoor dan in theraphie?"
Wat zeg je dan? Hoe onbegrijpend kan je zijn? ;D nou ja, ik heb het maar gewoon uitelegd, volgens mij snapte ze de hint niet, mijn vriendinnen en mijn begleider van school trouwens wel, denk ik... hoop ik..
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Je moet het maar even laten bezinken en je moeder je werkstuk laten lezen als het af is. Misschien snapt ze het dan wel. Succes ermee!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Wél erg cool dat je een poging hebt gedaan het haar te vertellen :klap:
Misschien dat ze t idd snapt als ze je werkstuk leest als het af is. als dat dan nog niet de vraag oproept of jij het misschien zelf bent dan eh......Moet ze misschien zelf in therapie ;) ;D

theruudstar

Heel knap dat je het verteld hebt! Gewoon straks je werkstuk laten lezen, en dan ondertussen naar jezelf wijzen ;)

littlefanny

Ik denk dat ik maar gewoon een andere manier moet vinden om het haar te vertellen, aangezien ik pas over 10 maanden mijn profielwerkstuk af hoef te hebben. Nou ik er zo goed als zeker van ben wat het is dat ik voel mag iedereen het weten ook, wég met die stomme onwetendheid en rare blikken! YEAH... Fanny goes out of the closet!!!!(heb ik er ooit ingezeten??) sorry, moest me even laten gaan   :wave:
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :cake: voor Littlefanny!

Het is wel lastig om een manier te vinden om het te vertellen, vind je niet? Dan wil je het wel vertellen, maar weet je niet hoe. Tenminste dat had ik. Dan is zo'n werkstuk (of in mijn geval tv-optreden) wel een goede ingang!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Ereinion op april 06, 2006, 08:59:52 PM
Het is wel lastig om een manier te vinden om het te vertellen, vind je niet? Dan wil je het wel vertellen, maar weet je niet hoe. Tenminste dat had ik. Dan is zo'n werkstuk (of in mijn geval tv-optreden) wel een goede ingang!
Bij mij beginnen sommige mensen het spontaan door te hebben ???
Het zal opvallen, of ze hebben me gevonden op internet :D (iedereen weet wel dat ik firli als naam gebruik :P).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Nu ik er zelf eenmaal uit ben, heb ik de neiging om het van de daken te schreeuwen! :D Ik voel al jaren de vreemde blikken, nou ja niet letterlijk blikken, maar hoe moet je dat zeggen...je merkt dat mensen zich afvragen waarom je nog steeds alleen bent. Nu zou ik willen zeggen tegen iedereen: DAAROM!!
Inmiddels heb ik al een aantal mensen die dicht bij me staan verteld van mijn besef en het roept veel vragen op, maar iedereen reageert wel positief. Ben dus eigenlijk alleen maar erg blij om erover te vertellen :D :D :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Geweldig Sismo!
Eigenlijk is dat hetzelfde hoe ik het ervaren heb. Fijn dat jij ook goede reacties krijgt! :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :klap: Goed he, soms kan je je zo druk maken over de te verwachten reacties en dan blijkt het juist allemaal andersom uit te pakken! Een  :cake: voor alle goede vrienden!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Weet niet zo goed hoe ik me hier bij moet voelen...Vanavond uit eten geweest met een oud-collega, die had ik een paar jaar niet meer gezien voordat we elkaar een maandje geleden tegen kwamen. Begin van de maand zijn we ergens wat gaan drinken en nu dus uit eten. Het gesprek kwam op relaties en ik voelde dat ik mijn verhaal wilde doen (hij is ooit eerder verliefd geweest). Nu voelde het toch wel wat lastiger hoor, om te vertellen hoe ik in elkaar steek. Toen hij even stil viel, wist ik genoeg.... hij had hoop op misschien wel iets meer dan vriendschap. Ik wist niet zo goed wat ik voelde, wat ik verder moest zeggen.....ben ook zo'n groentje!(geen groene smiley's, jammer) Gelukkig vond hij het alleen maar prettig dat ik het nu vertelde, hij had zelfs al van de term aseksualiteit gehoord! We gaan ook gewoon verder afspreken, maar ik voel me nog steeds raar hieronder.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-