Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekrompen reacties voor gevorderden.

Gestart door theruudstar, februari 28, 2006, 05:47:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Wow, wat goed van je zeg!! Ik kan me voorstellen dat het vreemd voelt, om er plotseling zo mee naar voren te komen. Zei hij er verder nog wat van?

Sismo

Nou, hij had in ieder geval al van de term gehoord, dus daar was ik wel blij om, hij vroeg geen uitleg ofzo. Wel maakte hij snel duidelijk dat hij wel een "man" was (heb ik meteen maar even verteld dat ook mannen aseksueel kunnen zijn). Maargoed, het was wel duidelijk wat hij bedoelde. Het voelde voor mij ook eigenlijk niet vreemd om te vertellen hoe ik in elkaar steek, meer de directe afwijzing die ik eigenlijk al gedaan had voor hij met zijn gevoelens naar voren kwam.
Ben nu wel heel blij, het idee dat ik me weer ongemakkelijk had gevoeld als hij toenadering had gezocht...nu is het meteen duidelijk! En een verdere vriendschap komt er waarschijnlijk wel gewoon, dus... :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Goed dat je het hem verteld hebt, Sismo! Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is, voel me altijd wat zenuwachtig als ik dat  aan iemand vertel. En ja, als er zo'n stiltes vallen, dat maakt het natuurlijk nog ongemakkelijker. Het belangrijkste is natuurlijk dat je je er goed bij voelt.  :klap:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Fijn dat het toch best goed is gelopen. En veel succes verder.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Citaat van: Sismo op mei 01, 2006, 10:10:15 AM
Wel maakte hij snel duidelijk dat hij wel een "man" was

Hij wilde even duidelijk maken dat hij normaal zijn vrouwen aan hun haar meesleept zijn grot in?

:schater:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Citaat van: Tempesta op mei 01, 2006, 10:58:48 PM
Citaat van: Sismo op mei 01, 2006, 10:10:15 AM
Wel maakte hij snel duidelijk dat hij wel een "man" was

Hij wilde even duidelijk maken dat hij normaal zijn vrouwen aan hun haar meesleept zijn grot in?

:schater:
Toch niets mis mee? >_>

Doe ik ook >_>

Hoe vind ik anders mensen om thee mee te drinken? :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

 :rollol:


Knap hoor Sismo, ik hoop voor je dat er inderdaad een leuke vriendschap overblijft  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Het heeft even geduurd ;D, maar zaterdag hebben we weer afgesproken, ben benieuwd hoe het is!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Misschien wil hij met je een woongroep beginnen?  ;)

Veel plezier zaterdag!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Citaat van: Stev op juni 22, 2006, 10:08:11 PM
Misschien wil hij met je een woongroep beginnen?  ;)

Nou...ik geloof niet dat ik dat aankan! Hij heeft nl nogal een intensieve hobby: alle rommelmarkten aflopen op koopjes op tiffany-spul en art-nouveau spullen. Ik ben lang geleden een keer bij hem thuis geweest en, nou ja, het stond een beetje vol laat ik zeggen.... ;D

CiteerVeel plezier zaterdag!

Dankjulliewel allemaal!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-