Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekrompen reacties voor gevorderden.

Gestart door theruudstar, februari 28, 2006, 05:47:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

We hebben een gezellige avond gehad! Wat ik wel erg leuk vond was dat hij na ons etentje de vorige keer op internet is gaan zoeken naar sites over aseksualiteit. Hij is echt geinteresseerd! Wat ik wel bij mezelf merk, is dat ik het extra lastig vind om aan hem uit te leggen hoe ik in elkaar steek. Ik neem maar aan dat dat komt omdat hij een hij is en als het mogelijk was wel meer met mij zou willen.
Ik ben intussen ook een beetje gewend geraakt dat je hier op het forum maar een half woord nodig hebt en dat anderen je dan meteen begrijpen. In de "boze buitenwereld" ( :D) is dat moeilijker!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik vind het ook moelijker om het uit te leggen aan mensen die dichter bij me staan dan die wat verder weg staan.

Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. En het is ook prettig dat hij er over gelezen heeft. Ik vind het zelf wel een teken van erkenning als iemand er op terug komt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Idd, dat is erg positief!
Ik kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind om hem uit te leggen hoe je nu precies in elkaar zit. Ik zou eigenlijk nog niet eens goed weten hoe je zo'n gesprek begint...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

albie

Citaat van: Tempesta op maart 03, 2006, 06:04:15 AM
Ik heb eens de reactie gehad "o maar dat komt nog wel als je de juiste persoon gevonden hebt" van iemand die zei dat hij aseksualiteit wel kende. Ehm, riiiiiiiiiiiiiiight  ::).

jah dat heb ik ook vaaaaaaaaaaak genoeg aan moeten horen die zin...

vaak kreeg ik dan ook de vraag of het niet bij mezelf lag, of ik niet dingen in het verleden had meegemaakt waardoor mijn zin in seks verminderd was of wat dan ook  >:( en volgens hun had ik allemaal maar de verkeerde persoon getroffen....

zuuuuuuuuuucht!!!!

dus wat jij zegt is heeeeeeeeel herkenbaar...

Aeterna

ik krijg niet echt negatieve reacties, omdat ik het niet echt tegen mensen zeg, haha. En ik heb soms wel behoefte aan seks, maar als het er dan van komt heb ik er toch bijna niets aan... een paar vrienden weten het en ook mijn vorige vriend, en die reageren op zich niet zo slecht. Ze denken wel dat het ooit 'over' gaat gaan, en dat denk ik zelf soms ook. Volgens mij is er gwn iets misgelopen met mijn basisvertrouwen :p

Maar meestal blok ik negatieve reacties of idiote opmerkingen toch altijd af. zoals domme openingszinnen...

Jongen: kom je hier vaak?
Ik: nee, nu niet meer

Jongen: wacht je op iemand?
Ik: ja, op Godot

^^
Daddy's rifle in my hand felt reassurin'
He told me, Red means run, son, numbers add up to nothin'

myra

leuk dat je zo gevat kunt reageren, aeterna... ;)

Aeterna

haha, zo vaak komt het niet voor hoor :) het is niet dat ik heel de dag cynische praat loop te verkopen :) meestal ben ik aardig ^^
Daddy's rifle in my hand felt reassurin'
He told me, Red means run, son, numbers add up to nothin'

alex2260

Citaat van: Aeterna op april 27, 2009, 10:03:52 PM

Jongen: wacht je op iemand?
Ik: ja, op Godot


:rollol:   Hilarisch ! !

Heb nog niet lang geleden nog deze meegemaakt

Meisje: Ken ik je niet van ergens?
ik: Nee, denk het niet
(dan na een hele hoop vragen over waar we al geweest zijn en hoe we elkaar toch misschien gezien hebben)
Meisje: Maar ik denk echt dat ik je ergens van ken hoor!
ik: Dan zal het uit een van je nachtmerries zijn.

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

alex2260

Citaat van: Ereinion op mei 14, 2009, 07:10:36 PM

Hoe reageerde ze?

Wel ze lachte heel even, keek verlegen naar de grond; heb het gesprek dan maar een andere wending gegeven (voelde me een beetje erg voor m'n reactie) door te vragen naar haar werk.....maar de boodschap was duidelijk denk ik want het gesprek viel vlug stil en heb ze die avond niet meer gezien.

Het was niet mijn bedoeling om zo direct te zijn, dat is iets dat ik nu eenmaal doe, om zo mensen te testen en te zien wat voor iemand ze zijn.....maar heb genoeg aan vrouwen (en evengoed mannen) zonder een persoonlijkheid......zonder bewust te zijn van zichzelf - waarmee je enkel kunt spreken over het laatste nieuwe gsm-model

Slaapwel   
Pieter.

Ereinion

 :D

Ik geloof dat wanneer ik je was tegengekomen ik je nog leuker zou hebben gevonden. Maar ja, ik begin een gesprek niet op die manier, dus zou ook nooit zo'n antwoord krijgen. Het leek me wel een interessant gesprek worden als ze er wel op door was gegaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

sutoroberi_sheku

ik ben daar ook zo klaar mee met die praatjes.
Laatst vroeg iemand in een winkel gewoon nnaar mijn nummer (met kort verhaaltje ervoor ahum). ik zeim meteen: sorry, maar ik heb al een vriend.
ze zijn dan zo weg!

keltickitten

Eén die ik altijd om in te kaderen vind, als je een man NEE zegt, terwijl hij zoveel moeite doet om je in bed te praten:

"Je, hebt een probleem en ik kan het oplossen. Eens je mij hebt gehad, zal je anders piepen!"

Sorry, hier ben ik een 1 keer ingetrapt, omdat ik die kerel wel zag zitten en alle macho ego's ten spijt: ze mogen misschien het ultieme seksspeeltje zijn voor sexuele vrouwen, maar in mijn geval eindigt zoiets in wederzijdse ergernis.

Het is wat een andere asexueel me eens onlangs zei: heb jij een probleem? Of hebben zij een probleem met hun hormonen en het feit dat hun ego een deuk krijgt als een vrouw nee zegt?

Nog 1 om in te kaderen:

"Hysterische non! Sexueel onderdrukt!"

Omdat ik kwaad was op een kerel, die dacht de ultieme seksmachine te zijn en ik hem even duidelijk maakte dat ik hem dolgraag had als persoon. Maar dan zei hij plots dat ik hem niet kende en dergelijke.

Veel sexuele mannen vinden het juist leuk als een vrouw hen ook eens beter wil leren kennen om hun persoonlijkheid en niet geïnteresseerd is om met hen naar bed te gaan. Helaas zijn er mensen wiens persoon echt blijkbaar alleen om seks draait.

Of de 3 basisbehoeften van de mens:

"Eten, drinken en seks"

Eten en drinken is voeding en dat klopt, dat hebben we nodig om te overleven. Seks is een deel van onze voorplanting, dat ga ik niet ontkennen, maar ik dacht daarna aan kleding en huisvesting. Maar sommigen denken seks belangrijker is en als ik hen dan vraag of ze dan kinderen gaan verwekken, die mogelijk niet overleven, blijkt dat ze geen kinderen willen ...